Gå til innhold

Ap-ordfører tiltalt for seksuell omgang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessuten er det vel bare en dommer, ikke dommere. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Anonym poster: 139025c01d74bd5d8458cfa1a087aa6f

Men kva er ein meddomar då? Ein tilhøyrar eller sekretær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt for dommerne at du ikke klarer å holde kjeft da Rskre. Hvis det du sier er sant, er det grunnlag for ankesak.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men eg har det frå truverdige kjelder. Domarene ynskjer ikke gje etter for media.

Lurer på om det har vært en kortslutning et sted jeg. For en dommer har ikke lov til å snakke om saker til hvem som helst. Og jeg synes du virker veldig som en hvemsomhelst ..

Tviler sterkt på at en dommer vil ødelegge for seg selv med å snakke om slikt utenfor retten. Du lager suppa av dine egne knoker.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Izabella

Dere som påstår at dere har kilder som forteller om hva dommen kommer til å bli. Hadde vært interessant å vite hvem dette er. Det er med 99,99% sannsynlighet tull, men hvis det stemmer, er det grunn til ankesak.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kva er ein meddomar då? Ein tilhøyrar eller sekretær?

"Kjerringene til dommerene" sa du. Det kræsjer jo litt med tanke på at det bare er

én mannlig meddommer.

Endret av orgus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som blir utfallet av denne saken vet ingen, men jeg har tenkt at det egentlig bare finnes tre ulike utfall.

1. RØ er skyldig i overgrep og dømmes for det

2. RØ er skyldig i overgrep, men frikjennes p.g.a. manglende bevis

3. RØ er skyldig i overgrep og dømmes mildt for dette grunnes manglende bevis (erstatning til fornærmede)

Jeg kan ikke se flere mulige resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjerringene til dommerene" sa du. Det kræsjer jo litt med tanke på at det bare er

én mannlig meddommer.

Lesbiske dommere?

Eller, lesbiske ville kanskje ikke inngått i nevnte vennskapskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke sagt to uker da? Nå er vi vel inne i den tredje.

To-fire uker? Kanskje jeg husker feil, men er det jeg har forholdt meg til hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To uker er gått. Er ikke det lang tid? Hva kan være grunnen?

1. Dommerne er svært uenige angående skyldsspørsmålene.

2. Hoveddommeren er nazi når det gjelder begrunnelsen av dommen, da hun vet den kommer til å bli lest av mange og må være vanntett.

3. En kombinasjon av de to første.

4. Meddommerne trekker det ut, da de ønsker å tjene mest mulig penger på jobben og ikke ønsker seg tilbake til sin normale jobb.

Andre tanker omkring dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da rettsaken var over, ble det sagt at dommen skulle legges frem "mot slutten av november". Jeg reagerer ikke på at det ikke har kommet noe enda.

Anonym poster: b9e68f04ec392c9eb87b048554d1f6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tarandus

Det er få helt konkrete beviser i denne saken, mer ord mot ord, derfor er det mulig dommerne bruker lang tid på å få en "vanntett" dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer dommen?

Trodde den skulle komme mandag denne uka her?

Og venter folk i spenning, som på en ny episode av Hotel Cæsar. Sex mellom 2 personer med aldersforskjell er tydeligvis stor underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...