Gå til innhold

Ap-ordfører tiltalt for seksuell omgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er igjen ryddet for avsporinger. Tilbakemeldinger taes på PM eller på Ris og Ros.

Sophie-Ann, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scweigaard

Det er selvsagt upassende og flaut for hans del, men fremdeles ikke et bevis på at samleie skal ha funnet sted :)

Anonym poster: 27faa8d7406da428a768684d61fb3390

Si meg, hva slags bevis ville du godtatt om noen voldtok datteren eller søsteren din? Jeg er klar over at voldtekt ikke ligger i tiltalen din, men nå diskuterer vi jo bevis og den vekt de skal tillegges. Altså, hva slags beviser er gode nok i denne saken? Og hva ville være det om en av dine nære anmeldte overgrep av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagmann ber forsvarer Larsen vurdere om et par av vitnene hun har kalt inn kan frafalles. Larsen sier hun skal se på det.

I wonder why? Retten er vel lei av at MYL skal komme trekkende med vitner som er helt unødvendige, og tilfører ikke saken noe nytt.

Jeg ser også at jentas bistandsadvokat har bedt Elisbeth Hartman vitne igjen. Skal bli virkelig spennende å se hva Nina Hjortedal har å komme med, jeg har virkelig sansen for henne, og for aktor, de gjør en god jobb, synd man ikke kan si det samme om MYL. :)

Anonym poster: 139025c01d74bd5d8458cfa1a087aa6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har vært uskyldige forhold, fram til han hun er sammen med nå, ettersom jeg har forstått. Hun ble jo også presset til å ha et forhold til en jevnaldrende gutt - av RØ, for å dekke over det som foregikk mellom ham og henne.

Anonym poster: 6c7182781b66f2617b1c3143c2d9c8a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden stenges pga x-antall ryddinger. Dere er velkommen til å starte en ny tråd, men hold dere til tema, ellers blir den også stengt.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...