AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #4401 Del Skrevet 12. november 2012 Ein plar tenkje at teieplikta ikkje gjeld innad i familien. Men det gjør den! Og dessuten, om kona de skulle være en av dommerne og plapret til deg, så har jo du gjort det sjakktrekket å plapre til hele KG, med andre ord langt utover familien. Tror ærlig talt du driver med ønsketenkning. Anonym poster: b3f3bd0a7e5d350f724a534fe3e99144 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. november 2012 #4402 Del Skrevet 12. november 2012 Ein plar tenkje at teieplikta ikkje gjeld innad i familien. Det er vel klårt ho gjer! Familiemedlemer har ikkje teieplikt og kan lett koma til å røpa seg, utan at det fær nokre konsekvensar for dei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 12. november 2012 #4403 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Dersom domarane fortel kjerringane sine om einskildpersonar, bryt dei tagnadsplikta si. Ein plar tenkje at teieplikta ikkje gjeld innad i familien. Jeg velger å tro at fagdommerene er profesjonelle nok til å gjøre jobben sin korrekt og det innebærer taushetsplikt inkludert ovenfor sin egen familie. Videre kan jeg ikke tro at lekdommerene i denne saken er fra Vågå eller at de ikke også tar jobben seriøst og etter rettens instruksjon. Endret 12. november 2012 av Farnesina 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 12. november 2012 #4404 Del Skrevet 12. november 2012 Det er jo slik at siste nytt spreier seg raskt frå huslyd til huslyd på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #4405 Del Skrevet 12. november 2012 Det er jo slik at siste nytt spreier seg raskt frå huslyd til huslyd på bygda. Det er like fullt brudd på taushetsplikt og dommernes etiske regler og gir klagegrunnlag. Så smarte er dere på bygda, ja. Forøvrig viste vel rettssaken mot Øygard at det var lite hold i en del av ryktene som har blitt spredt, mens ingen hadde fått med seg Skypesamtalene. Mao. ikke spesielt godt informert om saksforholdene, kun om ting dere vil høre. Anonym poster: b3f3bd0a7e5d350f724a534fe3e99144 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 12. november 2012 #4406 Del Skrevet 12. november 2012 Det er jo slik at siste nytt spreier seg raskt frå huslyd til huslyd på bygda. Hviskeleken? Vi vet alle hvordan den ender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #4407 Del Skrevet 12. november 2012 No er nok kjeldene mine meir truverdige enn dine. Jeg har fremdeles ingen tro på at du snakker med noen med mer makt enn en sveiser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #4408 Del Skrevet 12. november 2012 "Kjerringane til domarane"? Dommeren i denne saken er Torun Elise Kvisberg - i tillegg til en kvinnelig og en mannlig meddommer. Hvor mange i denne forsamlingen har kjerringer? Ikke godt å vite, men sannsynligheten taler for at rskre rører som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. november 2012 #4409 Del Skrevet 12. november 2012 Så de trur ikkje kjerringane til domarane får nyss i kva dei meiner? Dommeren er en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 12. november 2012 #4410 Del Skrevet 12. november 2012 Selvsagt spres det rykter, Rskre. Du bor jo tross alt i Vågå Om de er sanne var en annen sak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jarmar earmay Skrevet 12. november 2012 #4411 Del Skrevet 12. november 2012 lurer på åssen ordføreren og bygda har d...D må være utrulig pinlig for kona hans, å falle så dypt, fra å sole seg i glansen av å være gift me den populære ordføraren, kjent og kjær i mils omkrets, kjent me statsministeren gjennom utallige middager og andre fornøyelser... til å gå på butikken og føle DI blikka på seg, og tenke på hva mannen er tiltalt for,- og ER d sant, og den følelsen da, at han heller vil ha ei ung, veldig ung, jente enn hennar....Stakkars ho, når sannheten begynner å sive inn,... tenk å ha en sånn mann!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beerschwein Skrevet 12. november 2012 #4412 Del Skrevet 12. november 2012 Han er ikkje noen gris men damene har makta. For det dei sier blir trodd en mann har ikkje noe å si. Dem kan felle hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beerschwein Skrevet 12. november 2012 #4413 Del Skrevet 12. november 2012 Øygard har sikkert vært en flott rep.for bygda si ettersom han har sittet som ordfører i alle disse år...Men han gjorde noen feilsteg,,som fikk fatale følger... Mange i Vågå som har det vondt nå..Ikke bare jenta..det må vi også tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (now ntirstle Skrevet 12. november 2012 #4414 Del Skrevet 12. november 2012 Angående de usaklige kommentarene mot Reidun Øvre (Øygard). Jeg har inside info som forteller at Reidun vet nøyaktig hva som har skjedd i saken, men står ved ektemannens side helt til en rettskraftig avgjørelse er tatt fra rettsvesenet. Når rettssaken er over i sist rettsinstans, uavhengig av domfellelse eller frifinnelse, så blir det skilsmisse. Så kutt ut alt våset om at Reidun er hjernevasket, det er hun på ingen som helst måte. Hun kunne selvsagt ha sendt sin mann i fengsel om hun hadde ønsket det, men har valgt å gjøre ham denne siste tjenesten før hun "stikker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 12. november 2012 #4415 Del Skrevet 12. november 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sketsyse 723.4 Skrevet 12. november 2012 #4416 Del Skrevet 12. november 2012 Jenta er bare snill og grei. Hadde hun villet ødelegge for Øygard, så kunne hun bare blitt med til New York. Der kunne hun arrangert det slik at politiet hadde grepet inn i en overgrepssituasjon, og vips, Øygard hadde blitt sendt i fengsel for resten av livet, og hadde sikkert ikke fått det enkelt i amerikansk fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollars Skrevet 12. november 2012 #4417 Del Skrevet 12. november 2012 Øygard ønsket å overgå Søviknes: http://www.nettavise...ticle130007.ece Her ser vi at det ble gjort et poeng ut av at Øygard overgikk selv superpopulære Søviknes' oppslutning. Hva tenker Øygard her? Kanskje noe sånt som: "Søviknes oppnådde dette etter å ha hatt sex med en 16 år gammel jente, da kan jo jeg bli enda større gjennom å gå enda lenger enn det han gjorde". Ser vi på facebook-siden til Øygard, så "liker" han Terje Søviknes. Er jo lett å se sammenhengen her.. For øvrig må jeg poengtere at Terje Søviknes er fullstendig uskyldig i alle anklager han fikk mot seg. Han var utro mot kona si, men ellers var ikke den saken noe som hadde noe i mediene å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jarmar earmay Skrevet 12. november 2012 #4418 Del Skrevet 12. november 2012 mange av ordførerens "støttespillere",- som vitner til hans fordel, prøver å gi intrykk av at jenta og hennes familie ikke er "så sosialt velfungerende" som selveste ordføreren me frue...Da tenker eg,- HVIS d er tilfelle,. da er d vel enda mere utrulig at en så såkalt oppegående mann som SELVESTE ordføreren i bygda,- utnytter ei veldig ung jente, me Skype, og soving i samme seng,- ( ho har vel sin egen seng hjemme vil eg tru,.ordføreren og kona skylder jo på at ho er så utrulig mørktedd, hmmm) --da skulle han vel abselutt la være å utnytte ho hvis ho har SÅKALTE sosiale problemer? Lurer på hvem som har sosiale problemer her gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #4419 Del Skrevet 12. november 2012 Rune Øygard sendte flere tusen sms til jenta i løpet av en kort periode. "Steike, nå må jeg skjerpe meg, jeg ligger langt bak", sier avtroppende sms-konge John Arne Riise i en kommentar. Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #4420 Del Skrevet 12. november 2012 Hvem se mest tvilsom ut av disse to? Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg