Gjest gjest Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Bare lurer på om det er noen som har prøvd betennelsesdempende kosthold..? Har det vært til hjelp? Jeg har planer om det, da jeg har så mange plager. Er det noen som vet noe om dette emne?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Bare lurer på om det er noen som har prøvd betennelsesdempende kosthold..? Har det vært til hjelp? Jeg har planer om det, da jeg har så mange plager. Er det noen som vet noe om dette emne? Gurkemeie på all mat. Mye chili i maten. Brennesletea,eller som omslag
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Interessant tema. Har medisinallergi selv og mye irritasjon/betennelser i kroppen og legen er tilbakeholden med medisinering. Er det noe en kan legge til i kosten istedenfor hadde det jo vert veldig smart. Har hørt blåbær kan være betennelsesdempende, men er ikke sikker på om det stemmer !
sequin Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Rosa grapefrukt, enten frukten eller juice. Altså jeg holder meg ikke til noe kosthold, men jeg sverger til grapefruktjuice når jeg f.eks har UVI.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå