AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Jeg gleder meg sånn til noen fredlige dager på fjellet sammen med kjæresten min. Etter hektiske hverdager hvor vi bare møtes "i døra" skal det bli utrolig deilig å få noen dager uten timeplan.. Vi har heldigvis de 3 første dagene alene på hytta før svigers og hans søsken inntar fjellet, og jeg har planer om å virkelig "kjøre ham", og virkelig "by på meg selv" med både leketøy og sexy undertøy i bagasjen. Når familien hans kommer, blir det nok kun litt lydløs oralsex under dyna Hva med dere? Sexy planer for påsken?
Birgitta Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Ingen konkrete planer, men det blir i såfall ganske lydløst, på hems over venneparets soverom. Ellers passer det å nevne st vårt første barn ble unnfanget i en køyeseng, med svigerfar tvers over gangen.
Havbris Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Kanskje svigers også gleder seg til sensuell påskeferie, selv om det er tynne vegger på hytta! Ha en riktig fin påske med mange gode opplevelser!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå