Gå til innhold

Stella - c´est moi :-)

Stella84

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg heter Stella og har vært passivt aktiv på Kvinneguiden i en stund. Nå er jeg inne i en periode der selvbildet ikke akkurat rocker, så jeg har bestemt meg for å starte en dagbok der jeg skriver ned de positive tilbakemeldinger verdt å huske i hverdagen, og også dokumenterer noen av mine grep i veien tilbake til meg selv. Mye av dette handler om enkle, overfladiske ting som vektnedgang og egenpleie, enkelt og greit :-)

Kort om meg: 27 år gammel jente som jobber som lærer. Har i løpet av 5 år gått fra trivselvekt på 69 kg til ikketrivselvekt på 84 kg, og føler meg ikke som meg selv når jeg ser meg i speilet. Jeg er egentlig ei aktiv og glad jente som liker både sunn mat og trening, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd gjennom de siste årene. Jeg har vært "skikkelig singel" i snart 3 år, men har hatt noen små forhold innimellom, ett ble nettopp avsluttet. Jeg jakter fortsatt på drømmemannen, og må ærlig innrømme at noe av motivasjonen for å gå ned i vekt ligger nettopp der. Vanskelig å flørte når jeg ikke føler at utseendet gir det riktige bildet av hvem jeg er.

So 1 2 3 - here we go! Er det noen der ute som vil følge meg, kanskje?? :)

Dagens vekt: 84,3 kg

Dagens fysiske: 1 times gåtur + 45 min pulsspinn + 60 spensthopp fordelt utover dagen (20 *3)

Dagens inntak: Ca 1800 kcal

Dagens feelgood: Jeg "vant" den uoffisielle kåringa på jobb over hvilken jente flest av mannfolka hadde ønsket å ha sex med. Haha?

Dagens nedtur: Jeg venter på sms fra han jeg virkelig liker, og tror ikke jeg får det... :-(

Xoxo Stella

Endret av Stella84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...