Gå til innhold

Blir jeg lurt nå?

Elibo

Anbefalte innlegg

først og fremst, han kan jobbe hvor hen han vil. det medfører ingen fordeler eller ulemper for noen av partene, jobben hans kan ikke bidra til noe løsning.

om dere har forlatt stedet med "alt ok", så er alt ok. dere burde kanskje ha skrevet skademelding der og da, for hans del. det er ikke mulig for ham å komme tilbake etterpå og fortelle at det blir bulkskade.

sannsynligheten for å bli lurt av slikt er veldig stor. det burde vært tatt bilder av begge bilene for å dokumentere hva som har skjedd.

han har ingenting å gå på. han har ingen bevis på at din bil har påført hans skade.

Vedder kontosaldoen min på at du har rett! Alle jeg har pratet med sier det samme som deg.

Er det ufint av meg å avlegge bileieren ett besøk ? Ta med meg noen stygge kamerater og virkelig vise bileieren at det er direkte uhøflig å lure folk?

De siste to setningene var selvfølgelig en spøk....

Endret av Elibo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ble påkjørt en gang bakfra. Tilsynelatende ingen skader. Fikk navn mm fra han som kjørte i meg, men vi skrev ingen skademelding. Hjemme så så jeg det var mer enn jeg trodde. Tok kontakt med forsikringsselskapet mitt, fikk en takst. Prøvde å få kontakt med motparten, men han svarte ikke på henvendelser. Jeg fylte da ut skademeldingsskjemaet i etterkant og fikk alt på forsikringen.

Må legge til at jeg var fersk sjåfør og bileier og det var første gangen noe skjedde. Ikke hadde jeg peiling på bil heller.

Jeg gikk iallfall den rette veien via forsikringsselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ingenting om bilene og lite om skaden. Det KAN selvsagt være han prøver å lure deg, men det skal LITE til før man kommer opp i 7500 i rep på et verksted - så er det sagt.

Hadde noen kjørt i min nye bil og laget en liten bulk eller ripe, ville jeg selvsagt fått den fikset.

Det er veldig individuelt hvordan man oppfatter skader....Jeg har også vært ute for ei dame som "ikke så skaden" hun hadde påført bilen min. Det var skade for nesten 30.000, så....

7500 i regning fra verksted er ikke for mye jobb.

Dersom dette faktisk ER din skade skal du være glad han ikke lagde forsikringssak av dette. Det hadde blitt mye dyrere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...