AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Skrevet 29. mars 2012 Hei! Jeg liker timeline veldig godt, men det er noe som irriterer meg grenseløst. Jeg vil nemlig ikke ha en wall/tidslinje med masse på. Dette inkludert bilder. Men hvorfor er det sånn at når man velger "fjern fra tidslinje", på et bilde man er tagget i, så forsvinner det også på "bilder" der man ser alle bildene man er med i? Jeg vil jo ha bildene DER, men ikke på forsiden/wallen/timelinen. Noen som forstår hva jeg mener? Og finnes det noen måte å gå rundt dette på? Håper på svar!
Gummiloppa Skrevet 29. mars 2012 #3 Skrevet 29. mars 2012 Har lurt på det samme selv! Irriterer meg grønn
Destin Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Er ganske sikker på at det ikke går an.. har prøvd selv også
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Hvorfor i alle dager skal de ha det sånn, er de så opptatte av å styre hvordan timelinen skal være? Syns facebook burde ordne opp i dette...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Hvis man velger hide from timeline så forsvinner det bare fra timelinen, men ligger fortsatt i albumene tror jeg? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå