Gå til innhold

Døde etter gruppevoldtekt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En 18 år gammel jente ble utsatt for gruppevoldtekt av 2-3 menn, og døde senere av skadene hun pådro seg,

mens mennene går fri fordi familiene deres er høyt oppe i systemet og har kontakter .... :sukk:

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SYKT. Hater menn bare mer og mer.

Jeg skal ikke si at jeg hater kvinner. For da er jeg like patetisk som deg. Det jeg kan si er at jeg hater generaliserende idioter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger

SYKT. Hater menn bare mer og mer.

Etter å ha lest historien om kvinne i Alvdal som har systematisk misbrukt flere barn, hater jeg kvinner mer og mer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline4

Etter å ha lest historien om kvinne i Alvdal som har systematisk misbrukt flere barn, hater jeg kvinner mer og mer!

:hakeslepp: Link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Link?

Nei, sorry. Det var bare en spøk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mens mennene går fri fordi familiene deres er høyt oppe i systemet og har kontakter .... :sukk:

La oss nå vente og se, jeg hørte at selv presidenten der nede hadde blitt interessert og ville fengsle de skyldige, så de har nok noen mektige mennesker i mot seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eline4

Nei, sorry. Det var bare en spøk. :gjeiper:

For en superdust du er!! :fnise:

Håper uansett de skyldige får straff så det uler etter! Er grusomt at sånt skjer rundt om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

En 18 år gammel jente ble utsatt for gruppevoldtekt av 2-3 menn, og døde senere av skadene hun pådro seg,

mens mennene går fri fordi familiene deres er høyt oppe i systemet og har kontakter .... :sukk:

Min lenke

FY FAEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Dere sier dere "hater menn" etc. Jeg hater nå heller de j*vlene som liksom skal håndheve loven og gjøre landet trygt for alle. For de har åpenbart ikke gjort jobben sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dere sier dere "hater menn" etc. Jeg hater nå heller de j*vlene som liksom skal håndheve loven og gjøre landet trygt for alle. For de har åpenbart ikke gjort jobben sin.

Enig det er jo de som lar forbryterne gå fri. Vil legge til at jeg ikke hater menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si at jeg hater kvinner. For da er jeg like patetisk som deg. Det jeg kan si er at jeg hater generaliserende idioter.

Hat i vei. Menn sucks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk majoriteten av menn er like forbannet over dette som kvinner.

Det ser ut til at de mistenkte nå er pågrepet på nytt. Tre er siktet for voldtekt, en for drapsforsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYKT. Hater menn bare mer og mer.

Er det ikke bedre å hate det korrupte rettsvesenet og ansvarlige myndigheter i Ukraina? Og selvsagt disse guttene, de fortjener å bli hatet av alle de møter resten av sine liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det ikke bedre å hate det korrupte rettsvesenet og ansvarlige myndigheter i Ukraina? Og selvsagt disse guttene, de fortjener å bli hatet av alle de møter resten av sine liv.

Værste av alt at jeg tror hadde dette skjedd i norge så hadde de sikkert sluppet fri da og..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Værste av alt at jeg tror hadde dette skjedd i norge så hadde de sikkert sluppet fri da og..

Nå må du sette deg inn i saken. De er pågrepet og siktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå må du sette deg inn i saken. De er pågrepet og siktet.

Javel men hadde det skjedd i norge hadde de ikke fått mer en max åtte år likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel men hadde det skjedd i norge hadde de ikke fått mer en max åtte år likevel.

Ja, straffenivået i Norge er lavt, men det har ikke spesiell relevans i akkurat denne saken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel men hadde det skjedd i norge hadde de ikke fått mer en max åtte år likevel.

God dag mann økseskaft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...