Gå til innhold

Anbefal meg en bil!

Gjest Lillekanin

Anbefalte innlegg

Jeg har en fiat 500 som jeg har kjørt i ett år nå. Veldig rimelig i drift (0,4-0,5 liter per mil) og veldig rimelig å forsikre. Bilen er god å kjøre til å være en såkallt småbil, ligger godt og stabilt på veien. Man kan legge ned baksetene for bedre plass. Alt i alt har jeg vært veldig fornøyd, jeg har automat girkasse, eller dualogic som den kalles, dvs. at du kan selv velge om du vil gire selv eller bruke automat.

Skal nå selge min, grunnet studier, så dersom du er interresert send meg en PM. prisen ligger på 139 000 (ny pris var 218 000), den er kjørt 15000 km, 2009 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Jeg synes også Fiat 500 er en kjempesøt bil og er veldig fornøyd med min :) Bruker den til det samme som deg.

http://www.topgear.com/uk/fiat/500/verdict Forøvrig er den mye kulere i virkeligheten enn på bildet. Den bruker veldig lite bensin, og jeg betaler heller ikke store summen i forsikring. Jeg ga 200.000 for min Italia Edition, men om du kjøper en som er et par år gammel, er det nok en del lavere pris. Og den koster som sagt ikke så mye å ha.

Nummer to på min liste er Citroen C3.

Kjørte Honda Civic før, og var fornøyd da også.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...