AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Hei, jeg vil bli tatt med bena spendt rundt ham, i været med støtte fra veggen.. Men hvordan gjør man det? Vi er begge rundt 180, jeg tynn - han normal. Vi har aldri prøvd ut dette, noe som jeg vil. Skal jeg bare hoppe oppå han surre bena rundt? Hva om jeg faller rett ned? Hvordan sitter man i lufta? -noen med erfaringer som vil hjelpe med litt tips osv? Det skal sies at jeg går rundt og tror at dette bare er en stilling for "lave" jenter.. Men håper ikke det er riktig/sant. Tusen takk for svar! :-)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 hei jente 180 vanlig størrelse her, former ikke valker og denne stilingen bruker vi når vi fks er i dysjen. dere står først begge oppreist, så kan han bøye knærne litt og komme inn i deg, så når han er inni, kan han løfte deg opp og du spenne bena rundt han, så er det bare å kose seg
Maestro Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Æsj, jeg er høyere enn mannfolket mitt så den stillinga fungerer ikke her
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Æsj, jeg er høyere enn mannfolket mitt så den stillinga fungerer ikke her var høyere en xen min jeg, funka et fet fordetom
Maestro Skrevet 29. mars 2012 #5 Skrevet 29. mars 2012 Han er 170 og 177, vil det fungere for det om? Jeg sklir bare ned, pga den store høydeforskjellen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 Han er 170 og 177, vil det fungere for det om? Jeg sklir bare ned, pga den store høydeforskjellen. det går så fint så heng en krok i dørkarmen med noe tau så kan du holde deg oppe
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Jeg skjønner hvordan dere sitter, menhvordan fungerer det ellers? Løfter han dere opp og ned med armene? Klarer dere å gjøre noe annet enn å holde dere fast?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå