nesta Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg og kjæresten min har vært sammen i to år , og har et kjempebra sexliv . MEN , jeg kommer aldri under sammleie . Jeg klarer fint å komme alene , etter å ha brukt en god stund . Han ber meg om å stramme bekkenmusklene , forsøker å stimulere klitoris og jeg har forsøkt det selv.men ingenting hjelper . Jeg er egentlig vant til å bruke en kraftig vibrator , og har skjønt at det er derfor jeg ikke kommer sammen med han . Men hva skal jeg gjøre ? Kanskje jeg burde fortelle han det , og innfinne meg i at jeg ikke får orgasme sammen med han ? Nei , jeg vet ikke .. noen råd `?
nesta Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2012 Hva med å bruke vibratoren under sex? problemet er på en måte å fortelle han at det er derfor jeg ikke kommer .. Og jeg er redd for å skremme (?) han , på en måte. Vet liksom ikke hvordan jeg skal si det .
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Hvis du absolutt ikke vil snakke med han om dette, så kan du prøve å øve deg opp alene til å ikke bruke vibrator, det er oftest en vanesak. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 problemet er på en måte å fortelle han at det er derfor jeg ikke kommer .. Og jeg er redd for å skremme (?) han , på en måte. Vet liksom ikke hvordan jeg skal si det . Han vet jo at du ikke får orgasme? Jeg tenker at det må være mye bedre for han å vite hvorfor, og at det er en "løsning" på det. De fleste gutter jeg har vært borti er interessert i at dama skal få orgasme (må jo være en grunn til alle jentene som faker ) Så må jo være bra at det er en måte å få dette til?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Unnskyld? Du har "mistet" orgasmene dine fordi du har brukt vibrator? Fikk du orgasme under sex før du brukte vibrator da? Jeg har brukt vibrator i fem år, men det har aldri gått utover sexlivet mitt. Snarere tvert imot. Jeg blir mer sensitiv av å bli stimulert ofte, og dermed gikk orgasmene mine fortere og ble mer intense. Jeg tror ikke du skal anta sånn umiddelbart at det er vibratoren som er grunnen her altså...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå