AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Trenger litt hjelp her! Skal skrive russeomtale til en venninne. Disse er ment til å være litt frekke og røffe og man skal kunne kjenne seg godt igjen. Men jeg har et lite problem, jegbskal skrive for en som er veldig kjent for å være sint og for å ha kort lunte. Finner ingen ting å si om det.. Noen som vet om noe artig ? omgå vist noen vet om en eller annen figur eller karakter man kan sammenligne med.
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Den vanligste sammenligningen for sånne folk er jo lemen. Hvor morsomt det er, er jeg usikker på 1
Lutetium 71 Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Trenger litt hjelp her! Skal skrive russeomtale til en venninne. Disse er ment til å være litt frekke og røffe og man skal kunne kjenne seg godt igjen. Men jeg har et lite problem, jegbskal skrive for en som er veldig kjent for å være sint og for å ha kort lunte. Finner ingen ting å si om det.. Noen som vet om noe artig ? omgå vist noen vet om en eller annen figur eller karakter man kan sammenligne med. Eneste jeg kommer på er http://www.youtube.com/watch?v=koE_e_LX4c0, men han er kanskje ikke så aktuell idag? :gjeiper: Petter Northug når han bare til anklene..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Den vanligste sammenligningen for sånne folk er jo lemen. Hvor morsomt det er, er jeg usikker på Haha, veldig bra! At jeg ikke tenkte på den. Den må jeg få inn en plass;) Eneste jeg kommer på er http://www.youtube.com/watch?v=koE_e_LX4c0, men han er kanskje ikke så aktuell idag? :gjeiper: Petter Northug når han bare til anklene.. Hadde aldri hørt om John Mcenroe før, men det hadde vært kjempe sløy å nevne han vist folk hadde vist om han x) Dette er direkte gjenspeiling av min venninne ;D
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Må bare beklage for alle skriveleifene, skriver fra iPad og den autokorekterer så og si alt tydeligvis.
Lutetium 71 Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Fantastisk parodi på McEnroe i Not the Nine O'Clock News fra begynnelsen av 80tallet. Ja.. McEnroe går nok bedre inn hos foreldrene til jenta, enn hos den tenkte målgruppen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 sammboeren min kaller meg for sitt søte lille lemen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå