Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg poster her med for å prøve å få råd. kanskje ifra jenter/damer/kvinner.:P

jeg er 17 år, og vil bli jente:/ har snakket med legen og fått utredning imorgen..

tips?

er veldig flau, + jeg liker jenter :/

edit: følt siden jeg var 13 år els.

Endret av initium
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg ingen peiling på, men vil ønske deg lykke til! Ikke vær flau, og vær klar på hvordan du oppfatter deg selv! :klemmer:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

PM'ed

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg ingen peiling på, men vil ønske deg lykke til! Ikke vær flau, og vær klar på hvordan du oppfatter deg selv! :klemmer:

jeg er ekstremt flau:S

Skrevet

Et tips kan jo være å bytte kjønn her på KG? Du står som "Mann" nå, og en liten forandring der hadde vel blitt bedre? :)

Og som AB'en over her sier: Ikke være flau! Vær den du selv vet at du er :klem:

• Liker 6
Skrevet

Et tips kan jo være å bytte kjønn her på KG? Du står som "Mann" nå, og en liten forandring der hadde vel blitt bedre? :)

Og som AB'en over her sier: Ikke være flau! Vær den du selv vet at du er :klem:

hmm. blir det ikke rart om jeg står som "kvinne" da?:P

:P

Skrevet (endret)

Du sier ingen ting om hvor gammel du er.. Jeg har en i familien som satt igang denne prosessen 12 år gammel,ble ferdig opperert da han var 20.Men det er verdt strevet. Ikke gi opp,du fortjener å bli det du allerede er i hodet og sjelen din.

I det tilfellet jeg kjenner til var det "motsatt" av det du ønsker,altså fra kvinne til mann.Han lever lykkelig som et "helt" menneske. send meg gjerne pm om du ønsker informasjon. Ønsker deg lykke til :klemmer:

ups,nå så jeg at du er 17.........

Endret av søstertusenfryd
  • Liker 4
Skrevet

ups,nå så jeg at du er 17.........

alle kan ta feil:) det går bra:P

Skrevet

hmm. blir det ikke rart om jeg står som "kvinne" da?:P

:P

Nei syns du det? Jeg syns det er mer rart at det står at du er mann når du sier du føler deg som kvinne og skal til behandling for å bli kvinne :)

• Liker 2
Skrevet

initium: You Go Girl! :klem:

• Liker 3
Skrevet

initium: You Go Girl! :klem:

mener du det?:P

Skrevet

Ikke noe å vere flau av nå lenger. Bli den du føler for. Jeg føler at løpet er kjørt for meg og slått meg til ro med å vere skaptranse med dørene på gløtt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke noe å vere flau av nå lenger. Bli den du føler for. Jeg føler at løpet er kjørt for meg og slått meg til ro med å vere skaptranse med dørene på gløtt.

fortell

Skrevet

Hva er det du vil ha tips om, om jeg får spørre? Selve prosessen det er å bytte kjønn, eller korleis ein skal forholde seg til det i ettertid?

Om du ikkje har fortalt omfattende eller hintet om dette til dine nærmeste, vil eg råde deg til å gjere det snarest. Selv er eg ikkje positiv til at nokon skal 'skifte' det mest grunnleggende i biologien som kjønnet er, men om eg kjente deg ville eg satt pris på for begges del om eg visste noko om dette før du satte i gang for fullt. Selv er eg av den kaliber at jeg ikkje preket min moral over på deg eller nedverdiget deg for noe du gjer som kun omfatter din egen kropp, men det finnes folk som vil reagere med direkte spydigheter og full forvirring. At d efår bearbeidet disse følelsene trur eg vil være viktig for deg i det lange løp, for du får da sjansen til å tidlig huke dem vekk fra livet ditt eller jobbe meir med deres forhold tross forandringen.

Dette tipset er vel så mye for din egen del som det er for dine pårørende, for det å 'skifte' kjønn er ein svært omfattende prosess, og du må være klar til å håndtere konsekvensene og reaksjonene på ditt valg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du har følt dette siden du var 13, betyr det at disse følelsene dukket opp i forbindelse med puberteten?

Du ville ha råd fra kvinner, så jeg vet ikke om råd fra en som tidligere var mann (Danielle Bunten Berry, tidligere Daniel Paul Bunten) teller, men jeg vil uansett råde deg til å ta imot innspill fra alle kanter.

Endret av Heart
Skrevet

Hvis du har følt dette siden du var 13, betyr det at disse følelsene dukket opp i forbindelse med puberteten?

Du ville ha råd fra kvinner, så jeg vet ikke om råd fra en som tidligere var mann (Danielle Bunten Berry, tidligere Daniel Paul Bunten) teller, men jeg vil uansett råde deg til å ta imot innspill fra alle kanter.

tenkte mest råd fra kvinner, men tar imot alt jeg kan få:P

AnonymBruker
Skrevet

tenkte mest råd fra kvinner, men tar imot alt jeg kan få:P

Jeg forstår ikke helt hvilken type råd du er ute etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...