Blondyp Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Har de siste dagene hatt utrolig vondt i korsryggen, og litt nedover ryggen. Etter jeg kom hjem fra senvakt i går og la meg i senga, måtte opp på do, å da greide jeg nesten ikke å røre på meg, når jeg endelig kom meg ut av senga, så måtte jeg reise meg veldig sakte opp. Det blir ganske ekstremt vist jeg har sittet/ligget i ro ei stund. Har ridd i dag, kjente smertene når hesten gikk rolig, men når vi trente og det ble litt fart så merket jeg ikke noe serlig av det, virker som det er verst når jeg ikke er i god bevegelse. Noen som hvet hva dette kan komme av eller være? Har egentlig ikke lyst til legen igjen, da jeg akkurat har vært der for noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 nyrebekkenbetennelse DA hadde hun ikke klart å tisse og ved nyrebekkenbetennelse ligger smertene mer på siden av ryggen, man har da en konstant smerte. Høres mere ut som en muskel strekking e.l ta det rolig i et par dager så vil det sikker gå ver, vis ikke ville jeg gått til lege God bedring. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 DA hadde hun ikke klart å tisse og ved nyrebekkenbetennelse ligger smertene mer på siden av ryggen, man har da en konstant smerte. Høres mere ut som en muskel strekking e.l ta det rolig i et par dager så vil det sikker gå ver, vis ikke ville jeg gått til lege God bedring. Jeg er en annen en trådstarter... Når man har intense smerter som kommer som rier i den ene siden av ryggen, kan man også DA ha nyrebekkenbetennelse? Må sies at jeg går på cellegift og har hatt trøbbel med urinprøvene siden jeg begynte med d for litt over to år siden.. I februar var jeg på ultralyd av urinveiene, men de påsto at de ikke fant noe galt, selv om jeg smått er sliten og har feber
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er en annen en trådstarter... Når man har intense smerter som kommer som rier i den ene siden av ryggen, kan man også DA ha nyrebekkenbetennelse? Må sies at jeg går på cellegift og har hatt trøbbel med urinprøvene siden jeg begynte med d for litt over to år siden.. I februar var jeg på ultralyd av urinveiene, men de påsto at de ikke fant noe galt, selv om jeg smått er sliten og har feber Siden du går på cellegift så ville jeg forhørt meg med lege. Men ja kan høres ut som nyrebekkenbetennelses smerter.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Siden du går på cellegift så ville jeg forhørt meg med lege. Men ja kan høres ut som nyrebekkenbetennelses smerter. Trodde ei stund at d var fordi jeg hadde slitt en del på hardpakka snø i midten av februar, men d ikk aldri over. Har nå vært smertefri ei ukes, helt til i går kveld da d kom tilbake...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå