Gå til innhold

Prest med potet i rompa


Capricorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Haha! :gjeiper:

Sykepleiere har vel ikke lov å gå ut med slik info uansett.. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :gjeiper:

Sykepleiere har vel ikke lov å gå ut med slik info uansett.. :gjeiper:

De gikk jo ikke ut med navn, men det er vel ikke overflod av prester i den byen. Rimelig flaut når folk skjønner hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

De gikk jo ikke ut med navn, men det er vel ikke overflod av prester i den byen. Rimelig flaut når folk skjønner hvem det er.

En har likevel ikke lov å fortelle om slikt, da det kan være veldig lett i noen tilfeller å gjette hvem det er snakk om. Dessuten var ikke av kriminell art, og hvorfor i all verden skulle noe slikt i det hele tatt bli snakket om?? :gjeiper:

Jeg hadde aldri ringt media dersom vi fikk inn en prest med potet i anus!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har likevel ikke lov å fortelle om slikt, da det kan være veldig lett i noen tilfeller å gjette hvem det er snakk om. Dessuten var ikke av kriminell art, og hvorfor i all verden skulle noe slikt i det hele tatt bli snakket om?? :gjeiper:

Jeg hadde aldri ringt media dersom vi fikk inn en prest med potet i anus!

Kanskje ikke taushetsplikten i England taes så på alvor som her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har måtte jobbet litt med å finne den forklaringen, hehe.

Syns han kunne kommet med noe mer sannsynlig enn dette. Eller lagt seg flat. Jeg hadde også vurdert å putte noe oppi der som var lett å få ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være veeeldig forsiktig med å dele ut slik info. Sykepleiere i norge har fått foten etter at de har blitt tatt i snike i journaler til pasienter som de ikke behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Syns han kunne kommet med noe mer sannsynlig enn dette. Eller lagt seg flat. Jeg hadde også vurdert å putte noe oppi der som var lett å få ut.

Joda, det kunne han sikkert. Jeg syntes bare at forklaringen hans var kreativ, han må ha en livlig fantasi for å komme på noe sånt. Den stakkars poteten var på feil plass til feil tid da han ramlet ned :fnise:

Endret av Sjokoladebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner forøvrig en som måtte på legevakten for å ferne en tånegl som hadde satt seg fast der baki. Dama måtte med han for hun hadde brukket en tå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri ringt media dersom vi fikk inn en prest med potet i anus!

Jeg kan ikke huske at du har nevnt noe om en prest med potet i... der solen aldri skinner. Hva er det for hemmeligheter du skjuler for oss, HL? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:nei:

La oss be.

:sur:

That's my line! :snurt:

Har hørt om folk som har vært "uheldig" når de støvsugde, i nettoen. Men denne var ny! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:sur:

That's my line! :snurt:

Har hørt om folk som har vært "uheldig" når de støvsugde, i nettoen. Men denne var ny! :skratte:

ER det noe å bli furten over?

Fold dine hender, gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At prester har poteter i rumpa, overrasker meg ikke. Men at de lyver kom som et sjokk. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...