Gå til innhold

Dyreparken i Kristiansand :-)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Vi skal dit neste helg, det blir sikkert artig icon_smile.gif

Jeg liker dyr. Vi skal ha med to av nevøene til samboeren min, og hunden icon_smile.gif

Har hørt at de har fått en tiger der, noen som vet noe om den??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De har to tigere der Vinga, den ene kom for et par uker siden, tror jeg. Hunnen.

Så kom hannen for et par dager siden.

Du skulle ha gode muligheter til å se dem om du drar neste helg. Hunnen er nå ute og kikker på omgivelsene, men hannen trenger nok noen dager til.

Skal se dem jeg også, når jeg er på de kanter.

Tiger er det mest imponerende kattedyret jeg vet om.

For et dyr!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bor i Kristiansand og var med paa aapningen av Tigerens Rike. Begge tigrene er paa plass, og det er et flott anlegg. Bare gled deg. Dyreparken er flott. Bruk god tid, det er liten vits aa stresse. Det som er litt artig er hvis dere faar med dere mating av dyrene i nordisk villmark (ulv, gaupe, jerv og oter). Den er klokken ett. Det er stort sett eneste mulighet for aa faa sett oteren i alle fall!

Kos dere!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mettemo

Vi var der i pinsen, det var kjempe kjekt.Tigeren (vet ikke om det var hunnen eller hannen) så vi bare halen på, da den gjemte seg bak en stor trerot.Den dukker nok fram etter hvert når den blir husvarm.

Ungene storkoste seg, og jeg er glad for at vi brukte to dager der inne.Det er mye å rekke over.

To dagers bill koster 310 for voksne og 270 for barn. (3-13 år)Hvis dere har planer om å dra tilbake i løpet av året annbefaler jeg dere å kjøpe årskort 475 voksne og og fra året barnet fyller 4 år.

Kos dere, husk at hunder må plaseres i bur på utsiden.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er litt i overkant av 30 mil fra Oslo til Dyreparken. Du bruker ca 4 timer litt avhengig av hvor mange ganger du stopper og om det er kø.

Benny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Nå er vi tilbake icon_smile.gif

For en flott tur! Ungene storkoste seg, og vi koste oss også icon_smile.gif

Tigeren var FLOTT, vi så bare hunnen, hun satt innenfor glassrutene og stirret på alle som sto utenfor. (synes jeg så litt sikkel i munnviken ja, nam nam, saftige små barn!!)

Vi var der kun èn hel dag, og det synes vi var helt ok. 7 timer var mer enn nok for to hyperaktive seks-åringer og tre tålmodige voksne icon_wink.gif

Hunden fikk være på hotellrommet, i buret sitt. Vi var ute og luftet han to ganger i løpet av de 7 timene.

Det gikk fint, og været var nydelig!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei,

Vi skal dit med ungene i juli.Har tenkt å bo på et billig sted.Camging,Hytter etc.Noen som vet om en FIN campingplass i Kristiandsandsområdet,med fin strand osv. osv.

Eller er det finere om vi reiser mot Gimstad,Arendal osv. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...