Gjest Gorgonzola Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Er det virkelig sånn da: Menn puler hvem som helst, helt gratis, bare de får pult? Kvinner puler gjerne gratis med en de har lyst på men for å pule hvem som helst er penger og eventuelt diskresjon to kriterier.... Så det er forskjell på kjønnene, eller......? Kjør generaliseringsdebatten folks
Gjest Cosette Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Mange lider nok av oppfatningen at det er svært umoralsk å ha sex for penger. Såpass umoralsk at de skulle hatt mange lilla lapper om de først skulle gjort det. At de hadde krevd 10K om de skulle gjort seg til horer for Per betyr ikke at de ikke hadde ligget med Per gratis under andre omstendigheter. 1
Gjest Bandit Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kan iallefall snakke om meg selv. Jeg har aldri pult hvem som helst, og er vel blitt bare mer og mer kresen og sær med alderen... Men fremdeles tar jeg ikke betalt for det...
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kan iallefall snakke om meg selv. Jeg har aldri pult hvem som helst, og er vel blitt bare mer og mer kresen og sær med alderen... Men fremdeles tar jeg ikke betalt for det... Hey - skjerpings, du ødelegger fasaden og omdømmet vårt.
Gjest Bandit Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Det var derfor jeg skrev at jeg kun kan snakke for meg selv...
womenwomen Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Er det virkelig sånn da: Menn puler hvem som helst, helt gratis, bare de får pult? Kvinner puler gjerne gratis med en de har lyst på men for å pule hvem som helst er penger og eventuelt diskresjon to kriterier.... Så det er forskjell på kjønnene, eller......? Kjør generaliseringsdebatten folks Menn puler ikke hvem som helst. Det nekter jeg å tro. Menn tenner jo heller ikke på absolutt alle kvinner. Det er en myte. Diskresjon er viktig for meg. Veldig viktig. og om han er velstående eller ikke - bryr jeg meg ingenting om. Jeg ligger kunn med menn jeg tenner på og får en extra god kjemi med/kontakt med. Jeg tror de fleste menn ikke er så ulik kvinner her.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Jeg puler aldri gratis, minimum 4 øl for litt tunge og 8 øl for full 3-minutters pakke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå