AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 jeg er blitt pålagt å bake cupcakes til et selskap i helgen. jeg har aldri lagd det før. har noen en fin oppskrift? tenkte lage halvparten med sjokoladesmak men vet ikke med den andre halvparten...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 jeg er blitt pålagt å bake cupcakes til et selskap i helgen. jeg har aldri lagd det før. har noen en fin oppskrift? tenkte lage halvparten med sjokoladesmak men vet ikke med den andre halvparten... Her er noen forskjellige Hun har mange gode oppskrifter som jeg bare har måttet prøve ut! http://may-helen-mittliv.blogspot.com/search/label/cupcakes
Sophia. Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Disse er kjempegode. Hun har mange andre gode oppskrifter også, hvis du leter litt på siden.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg synes den beste frostingen er den som er laget av kremost, melis og skikkelig vaniljestang.
-Fisken- Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har bakt disse med stor suksess, enkle å lage, tar seg bra ut og det smaker himmelsk
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #6 Skrevet 29. mars 2012 i oppskriftene på cupcakes og på toppingen, så står det "smør". MÅ jeg bruke ekte smør eller kan jeg bruke vanlig margarin?
Rosa Mirabella Skrevet 29. mars 2012 #7 Skrevet 29. mars 2012 Du kan bruke margarin, men jeg synes det meste av bakst o.l smaker best hvis det er laget av ekte smør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå