AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Det er fært å si det, men han lukter ikke bra nedentil. Har så lyst til at han skal bruke intimsåpe eller noe lignende. Han ser ut til å kun bruke vann. Jeg så i alle fall ikke noe intimsåpe i dusjen hans. Selv bruker jeg intimsåpe hver gang jeg vasker underlivet og synes det er et must. Man kan jo lett bli svett nedentil og det skal ikke mye til for at det begynner å lukte. Jeg greier jo fint å gi han blowjobs og jeg nyter jo det, men skulle bare ønske at det luktet rent av han. Vet ikke hvordan jeg skal si det til han heller. Jeg kjenner jo lukten tvært han tar av seg bokseren. Hvordan skal jeg si det til han uten å såre han? Jeg får helt vondt av tanken på å si det for jeg er jo så glad i han. Så egentlig vurderer jeg bare å leve med det. Det er jo fullt mulig og det er jo egentlig opp til han om han vil bruke det eller ikke. Men likevel så tenker jeg at om det hadde vært meg, så hadde jeg foretrekt om han sa i fra.. Jeg har også tenkt tanken på at noen kanskje lukter godt nedentil for noen, og andre ikke. Altså at dette er en måte for naturen å matche par sammen. Haha, høres kanskje helt teit ut.
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har også tenkt tanken på at noen kanskje lukter godt nedentil for noen, og andre ikke. Altså at dette er en måte for naturen å matche par sammen. Haha, høres kanskje helt teit ut. Stemmer det. Liker man ikke kroppslukten til noen er det en genetisk dårligere match, men om han lukter må du jo si ifra. Er jo ikke verre enn at du sier at du vil at han skal ta en vask før dere har sex fordi du er litt sensitiv på kroppslukt. Vinkle det slik at han føler at dette er ditt problem, ikke hans, men slik at du allikevel får ham til å vaske seg bedre. Nå kan det være at du er veldig var på lukten også. Jeg synes iallfall ikke penis lukter vondt hvis den er relativt nyvasket. 2
tøydokka Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Selvfølgelig må du si ifra! Det er da en selvfølge å være ren om man skal forvente en blowjob! Og menn er veldig medgjørlige på dette viss du bare gir beskjed. Kanskje han trenger å vises hvordan han vasker seg godt nok? Viss han er blandt dem som tror man blir ren av å sutle litt vann over hodet, så har han jo ikke skjønt det..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Men kun vann fjerner jo ikke lukt. Synes det er merkelig at han ikke kjenner det selv når han tar av seg bokseren. Men jeg kan jo leve med det. Så dilemmaet mitt er jo om jeg skal holde kjeft eller at jeg burde påpeke det. Det er jo ikke så ille at jeg brekker meg. Jeg vet jo at en penis ikke skal lukte blomster akkurat, men har aldri vært borti at penis har luktet "stramt" før. Hva om vi rett og slett ikke matcher og han synes jeg lukter litt også. Hm. Han jeg datet før jeg traff han sa at jeg var den første jenta han hadde vært borti som ikke luktet en dritt. De forrige hadde alltid luktet litt rekelignende og noen hadde luktet enda værre. Til og med rett etter trening og dager uten dusj (hyttetur) så var jeg luktfri. Han luktet ingenting han heller. Men kanskje han jeg er sammen med nå synes jeg lukter helvette siden jeg kjenner hans lukt. Haha
Mr.Omg Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Det enkle er ofte det beste. Si ifra om at han lukter stramt.
Cuddlegirl Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Kjøp intimsåpe, bodywash, parfyme og gi han det i gave 2
Gjest SnowLeopard Skrevet 29. mars 2012 #8 Skrevet 29. mars 2012 Dusj sammen med han, og smør han inn i intimsåpe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå