AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Jeg skal ha besøk av en venninne til helgen, men aner ikke hva jeg skal diske opp med. Må være noe veldig lettvint for vi skal ikke bruke tid på å kokkelere (hun er her fra den ene dagen til den andre). Ikke for avansert da jeg er en typisk Toro kokk... Forslag?
Gjest Inamalin09 Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Hei, så kos med helgebesøk Jeg får besøk av en venninne idag faktisk, og vi skal spise svinefilet surra med bacon, byggris, salat og rosepeppersaus. Dette er suuperenkelt. Svinefiletene tar du bare bacon rundt, kryddrer etter smak og steker i panna, fest baconet med en liten spagghettipinne, så slipper du å stresse med å ta ut tannpirkerene. Byggrisen lager seg sjølv, salaten er bare å lage som man liker, og rosepeppersausen er toro Eller hva med tikka masala, eller tandoori? Det er jo bare sånne glass man får kjøpt på butikken, kylling i biter, salat og ris. Ellers syns jeg det er veldig ålreit å servere foccacia med litt ost inntil hvis man vil ha litt ekstra kos. Foccacia tar litt tid, men det er veldig enkelt. http://www.mineoppskrifter.no/foccacia-br%C3%B8d-2/ rosmarinen i denne oppskriften kan du bare sløyfe, eller bare bytte med andre urter du liker Håper det hjalp litt
Gjest *Maja* Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Taco er jo perfekt. Kjøttdeig, lefser, masse salat. Superenkelt og raskt. Ha noen grove rundstykker liggende så har dere deilige frokostrundstykker med kokt egg og skinke dagen etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå