Gå til innhold

Jeg har klamydia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå. Fikk nettopp telefon fra legen om at klamydiatesten var positiv. Greit nok det, bare en behandling. Men det skremmer meg. Livredd!

Det som VIRKELIG gjør vondt er jo det at jeg testet meg med en gang jeg og kjæresten ble sammen. Ingenting. Nå, etter fire måneder sammen er den altså positiv. Jeg har ikke hatt sex med noen andre. Så da sier det vel sitt da. ELler? Åh, tårene bare triller og triller. Jeg er så redd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet kjæresten din seg samtidig da?

For hvis han ikke gjorde det, er det mulig at han kan ha vært smittet da dere ble sammen, og så har han igjen smittet deg.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Om han har hatt klamydia før dere har innledet et forhold, kan det ha tatt lang tid før du faktisk ble smittet, og lang tid før smitten blir påvist via en prøve. Så slapp av ;)

AnonymBruker
Skrevet

Testet kjæresten din seg samtidig da?

For hvis han ikke gjorde det, er det mulig at han kan ha vært smittet da dere ble sammen, og så har han igjen smittet deg.

Ikke nødvendigvis. Om han har hatt klamydia før dere har innledet et forhold, kan det ha tatt lang tid før du faktisk ble smittet, og lang tid før smitten blir påvist via en prøve. Så slapp av ;)

Det var dette legen også sa. Han kommer i kveld, så får vi ta praten da. Håper han er ærlig med meg. Opplevd utroskap i tidligere forhold, og er det noe jeg IKKE orker så er det det en gang til. Å i alle fall ikke når jeg må finne det ut på den her måten.

Veit ikke hvorfor jeg er så redd for en sykdom som er sååå vanlig. Så forsiktig jeg har vært liksom, så får jeg det. Urettferdig!! Og hvordan i all VERDEN sier jeg det til kjæresten!?!??!

TS! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...