AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #1 Skrevet 28. mars 2012 Har oppdaget en forskjell når jeg kysser damer. Noen er veldig aktive med tunga, og uinteressert i leppene, mens andre nesten bare bruker leppene. Hva synes dere er best, og hvordan bør gutter kysse?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2 Skrevet 28. mars 2012 Personlig liker jeg en lett blanding. Er jeg interessert i personen, altså glad i ham, liker jeg å bruke leppene mest. Det blir mer intimt. Roter man bare bruker jeg tunga mest. Det kommer også an på hvor man er, og hva som skal skje etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kysser sjelden noen jeg ikke liker, og da foretrekker jeg å starte leppene og gå mer og mer over til tungebruk. Men det er vanskelig å vite hvordan man skal bruke tunga!
Pene sko... Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Har oppdaget en forskjell når jeg kysser damer. Noen er veldig aktive med tunga, og uinteressert i leppene, mens andre nesten bare bruker leppene. Hva synes dere er best, og hvordan bør gutter kysse? Du må bare føle deg frem. Folk er forskjellige tross alt. Det enkleste og beste er etter mitt syn lepper. Om hun absolutt vil ha tunge, so be it.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Jeg foretrekker definitivt lepper. Jeg er kanskje litt rar, for jeg er ikkeså glad i tungekyssing i det hele tatt, men slik er jeg uansett. Lepper er kos, tunge bare ødelegger.
sequin Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Mest fokus på lepper, men det er fordi jeg har så liten og åndsvak munn at om jeg eller han skal bruke tunge blir jeg kvalt.
Erotisk Flukt Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Hva med tenner? Jeg elsker å lekebite i leppene til hun jeg kysser, og jeg liker den samme behandlingen og teasinga tilbake. -Domino 1
TøydukkeAnna Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Hva med tenner? Jeg elsker å lekebite i leppene til hun jeg kysser, og jeg liker den samme behandlingen og teasinga tilbake. -Domino Signerer (bare bytt ut hun, med han)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Tenner, seriøst? Trodde tenner burde holdes lengst vekk unna.
Rhiannon Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Tenner, seriøst? Trodde tenner burde holdes lengst vekk unna. En skal jo ikke bite tak i leppene heller da. Men ertefull biting? Ikke dumt det
TøydukkeAnna Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Tenner, seriøst? Trodde tenner burde holdes lengst vekk unna. Er jo ikke snakk om å bite til blods eller å bite i tunga (AU!!), men å bite litt ertende i leppa er ikke å forakte
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 Lepper:) Også, hvis det bygges opp til noe seksuelt, så kommer tunga litt med, samtidig som man lekebiter på leppene..
Følelsesmenneske Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Lepper til daglig men er kyssingen et forspill til sex liker jeg også tunge og forsiktig biting. Det med biting er noe endel menn overdriver litt, viktig å ikke ta for hardt i før man har brukt lang nok tid på å komme seg dit ... Det kan være litt skuffende hvis du er sammen med noen som liker noe litt annet enn deg
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Leppene, for de er mest følsomme (på meg, iallefall), biting i leppen er helt sykt digg Men jeg sier ikke neitakk til et realt tungekyss heller, alt til sin tid 1
ini Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 For min del foretrekker jeg mest lepper, men litt innslag av tunge innimellom. Noen andre enn meg som har tenkt at kyssing egentlig er en litt rar greie? Jeg mener... hvis du tenker litt på det, så er det jo snakk om utveksling av spytt i veldig stor grad... Jeg liker å kysse altså, jeg bare syns det er litt... rart, i alle fall hvis man går inn for å tenke på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå