Gå til innhold

Gave til min bestevenninne.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne har bursdag, blir 24. Jeg er utrolig glad i henne og setter mer pris på henne enn noe annet menneske. Jeg er en crappy gavekjøper og ender alltid opp med noen eller smykker. Men jeg vil finne noe litt mer spesielt til henne.

Noen som er flink med gaver å kan gi meg noen tips?

Hun liker bøker, Twilight og interiør. Hun har nylig flyttet i en ny leilighet og liker seg ikke så godt der. Kanskje noe interiør hadde vært koselig. Men hva??

Tips please!! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken interiørstil har hun? Det er alltid litt risky å kjøpe interiør og klær til andre, selv kan jeg ikke fordra det (jeg har pleid å få ting jeg selv aldri ville kjøpt).

Det som er "safe" er jo å kjøpe forbruksting, feks en skikkelig god dusjsåpe eller en badebombe (hvis hun har badekar), en pose med en god te, noen fine blomster og lys (så hun kan pynte opp vinduskarmer). Kombiner gjerne av disse tingene, og lag en personlig "goodie-bag". Lag i tillegg et fint gavekort på hjemmelaget middag (enten hjemme hos deg eller hos henne) og/eller en kosetur på byen med kino/teater etterfulgt av en tur på kafé, alt etter hva dere liker å gjøre. Jeg hadde i hvert fall satt pris på en slik gave :)

Skrevet

Blant mine venninner er figrurene fra WillowTree en slager. Da har du muligheten til å finne en figur som passer til venninna di sin personlighet eller en som sier noe om deres forhold. Men dette forutsetter jo at den type pynt passer inn i stilen hennes da.

AnonymBruker
Skrevet

Blant mine venninner er figrurene fra WillowTree en slager. Da har du muligheten til å finne en figur som passer til venninna di sin personlighet eller en som sier noe om deres forhold. Men dette forutsetter jo at den type pynt passer inn i stilen hennes da.

Ja, dette var fint. Slik stil elsker hun. Men får man kjøpt disse i noen butikker? Jeg må nemlig kjøpe gaven før helga.. :/

Skrevet

Det finnes en liste over forhandlere på nettsiden jeg linket til, men jeg vet ikke om den er helt oppdatert. JEg har kun erfaring med et par butikker i Oslo. Og d ersom du bor i Oslo vil jeg anbefale Bok og Media i Akersgata. Der har de har kjempestort utvalg! :jepp: Dersom du bor et annet sted må du nok bare se på forhandlerlista.

AnonymBruker
Skrevet

Willow tree får du blant annet kjøpt på Black design, men har sett dem mange andre steder også (som jeg ikke kommer på i farten). Selv er jeg ikke særlig fan av de figurene, men dersom venninna di liker dem, er det en kjempegod ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...