Gå til innhold

Motivasjon lagt ut på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.johnstonefitness.com/all/front/w.html

Hva synes dere?

Jeg synes dette var en glimrende idè for oss som kun motiveres til aktivitet ved å se/kjenne resultater. :ler: Det var jo forskjell fra uke 1 til uke 2, jo! (Er ikke overvektig selv, vil bare stramme opp litt)

Lurer på om jeg skal stjele bilde-hver-uke-idèen hans. (Men ikke trene og spise likt, da.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nicoline
Skrevet

Ærlig talt så synes jeg han var finere før ... På den siste oppdateringen i profil så går jo magen hans innover ...

Jeg er for å leve sunt, men ikke bli fanatisk ...

Gjest sunshine-t
Skrevet

huff og huff.. jeg syntes nesten han så litt syk ut jeg :-?

Gjest lekebøll
Skrevet
Ærlig talt så synes jeg han var finere før ... På den siste oppdateringen i profil så går jo magen hans innover ...  

Kanskje bildet er manipulert, kanskje ikke.

Uansett så kan jo ikke vi sammenligne oss med ham - han er mann, og akkurat magen til kvinner har endel "ballast" :briller: som skal få plass.

Jeg synes forøvrig ikke at dette nødvendigvis må være en fanatisk livsstil. Sannsynligvis mye sunnere enn slik han var før.

Han har mye muskler, men ikke overdrevet.

Skrevet

Synes ikke at denne siden er preget av fanatisme.

Skrevet

Jeg synes heller ikke de siste bilderekkene var all that, men det er ikke det som er poenget- poenget er at mannen brukte fotodokumentasjon som motivasjon, og at det tydeligvis funket.

Klart man ikke kan sammeligne med en kvinne- når det er sagt, skulle jeg gjerne likt å se en tilsvarende nettside med en kvinne! :wink:

Skrevet

Synes ikke at denne siden er preget av fanatisme.

Ikke jeg heller. Ser på det som nettsiden til en mann som oppdaget hvor deilig det er å ta seg optimalt av kroppen sin.

Skrevet

Ser på det som nettsiden til en mann som oppdaget hvor deilig det er å ta seg optimalt av kroppen sin.

Helt enig. Denne mannen har gjort det slik det skal gjøres med sunn mat og trening, ikke pulverkurer, piller og kjappe løsninger. Ett eksempel til etterfølgelse for mange.

Gjest lekebøll
Skrevet
Jeg synes heller ikke de siste bilderekkene var all that, men det er ikke det som er poenget- poenget er at mannen brukte fotodokumentasjon som motivasjon, og at det tydeligvis funket.

Enig i at det er et godt poeng Joanna, og om man ikke bruker foto, så ihvertfall speilet (altså, ikke vekta).

Klart man ikke kan sammeligne med en kvinne- når det er sagt, skulle jeg gjerne likt å se en tilsvarende nettside med en kvinne!  :wink:

Kommentarer ang. kvinner og mager, var ment til Nicoline.

Men Joanna, sjekk denne:

http://www.treningsforum.no/index.php?boar...y;threadid=3147

Skrevet
om man ikke bruker foto, så ihvertfall speilet (altså, ikke vekta).

Men da har man ikke noe å sammenligne med, altså "før"-bildet, om du skjønner.

Et poeng for meg måtte være å ha dokumentasjon på hvordan jeg så ut tidligere, før jeg begynte på opplegget, så jeg kunne motivere meg selv underveis ved å se på bildet og tenke; "Nei, dit skal jeg ikke tilbake".

Takk for link, sjekker nå...

Skrevet

En feil har oppstått!

Du har ingen adgang til dette forumet.

:(

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg synes det er fanatisk når man blir så til de grader opptatt av sin egen kropp at man jevnlig legger ut bilder, treningsprogram og hva man spiser ut på nettet. Forstår ikke hva dere synes er så sunt med den maten han spiser - for meg virker det som om mannen har levd på "bodybuilder-diett" ...

Selvsagt forstår jeg at vi ikke kan sammenligne en mannskropp med en kvinnekropp - men nå var de hans eksempel som ble tatt fram her ... Synes det er direkte usexy med menn som er så redd for å legge på seg at de måler og veier alt hva de spiser ...

Skrevet
Synes det er direkte usexy med menn som er så redd for å legge på seg at de måler og veier alt hva de spiser ...

Det er jeg 100% enig i- samme med kvinner.

Synes kanskje han nærmer seg fanatisme hvis han lar seg påvirke av all mailen han tydeligvis får. :ler:

Skrevet

Oi, det var flink jente det. :)

Men igjen, for ekstremt for min smak.

Litt oppstramming og fitness er ikke det samme, er det? :wink:

Og det forumet skal jeg late som om jeg aldri så.. :ler:

Gjest lekebøll
Skrevet

Var det ikke du som sa at poenget var å vise hva bilder kan gjøre med motivasjon, og som etterlyste noe lignende av damer, da?

Skrevet

Hm, ordla meg feil da.

Noen som gikk fra utrent til greit trent, er det jeg vil se. :ler: Ikke bulende muskler, men etter utholdenhetstrening først og fremst.

Gjest lekebøll
Skrevet
Hm, ordla meg feil da.

Noen som gikk fra utrent til greit trent, er det jeg vil se. :ler: Ikke bulende muskler, men etter utholdenhetstrening først og fremst.

Tror du fyren du viste frem bare har trent utholdenhet? :wink:

Uansett så har hun da så klart vært på mellomstadiet denne dama her også.

Gjest sunshine-t
Skrevet
OK. Her er et utvalg.

Fra dette til dette.

ok deeet hadde jeg veldgi vanskelig for å tro. me ndet står jo ikke hvor lang tid hun har brukt på det da. kan tror at det har tatt litt tid jaffal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...