summerrain Skrevet 28. mars 2012 #1 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! Jeg har endel ting jeg må bearbeide og føler at musikk hjelper enormt! Tenker da på musikk med sterk tekst, gjerne litt "sinna". Vil helst ikke ha sånne klassiske sanger som alle vet om fra før(for da er det sannsynligvis allerede oppbrukt her i gården, men gjerne noe litt uvanlig!), men det kan både være rolig og ikke fullt så rolig. Lager en kort liste over noen av tingene, så hvis det er noen snille mennesker der ute som vil hjelpe meg kan fylle ut der de vet om noen: -Ble misbruk psykisk og fysisk av eksen i mange år. -Mistet to av mine nærmeste venner(er kun 22år) -Er ulykkelig forelsket -sliter med at jeg er paranoid, livredd for at folk skal gjøre meg vondt eller gå fra meg. Håper noen kan hjelpe og takker så utrolig mye for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leopard Skrevet 28. mars 2012 #2 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Marion Raven - Break you Brandy - True Endret 28. mars 2012 av Leopard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Del Skrevet 28. mars 2012 kan gi deg en liste på hva jeg liker.så kan du jo se om det er noe her for deg:) kansje ikke så mye "sinna" musikk her men jeg prøver å hjelpe alikevel Evanescence - My Immortal Heaven was needing a Hero-Jo Dee Messina Evanescence - My Heart Is Broken Within Temptation - Memories We Are The Fallen - Bury Me Alive jessica Andrews - you will never be forgotten martina mcbride-Concrete angel In The Arms Of an Angel - Sarah McLaughlin Heaven Got Another Angel -Gordon True who do you think you are running around leaving scars (jeg aner ikke hvem som har den men søker du på det kommer den opp på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Del Skrevet 28. mars 2012 Denne dukket opp på facebooksiden min i dag. Fikk iallefall tårene til å strømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just words Skrevet 3. april 2012 #5 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) De5 første sangene handler om fysisk/psykisk misbruk Faith Hill- i would be stronger than that Alanis Morissette- sympathetic character Nickelback- never again Heather Nova- Island Shania Twain- black eyes blue tears I Will Testify To Love Sia-i´m in here Placebo-Every You Every Me live –overcome A perfect circle -the noose Janet - Together Again Animal alpha-bundy Marilyn Manson - Tainted Love Gary Jules - Mad world ludacris ft mary j bilge- runaway love SuperChick-Beauty From Pain Nickleback -If Everyone Cared Ozzy Osbourne- See You On The Other Side Endret 3. april 2012 av just words Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2012 Tusen takk for all hjelp setter stor pris på det! Mye nydelig her ja <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vet ikke helt hva du mener med sinna musikk, men kanskje dette? Landsverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #8 Del Skrevet 11. april 2012 Alt med Pink! Det hjelper ihvertfall meg da jeg er sinna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. april 2012 #9 Del Skrevet 12. april 2012 I will arise: in the depths, I will open my eyes; as my breath almost fails me, survive Åpningslinjene i en sang som hjalp meg enormt i en vanskelig periode. Den heter "Wondering", og gruppa heter Van der Graaf Generator. Sterk tekst, litt sinna, og absolutt uvanlig. Du finner den på YouTube. Håper den kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 17. april 2012 #10 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg blir veldig rørt av "how to save a life" av the fray og får ut mye god gråt av å høre på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 18. april 2012 #11 Del Skrevet 18. april 2012 :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå