Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, visste ikke det fantes egne skjema? Ja men da kan jeg jo gjøre det! :) Er ikke så nøye med selve produktet siden jeg bare kjøper ny. Det er mer det at jeg blir litt frustrert hvis de prøver å "lure" oss med å selge oss utgåtte varer. Har lest mye om det oppigjennom.

TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, visste ikke det fantes egne skjema? Ja men da kan jeg jo gjøre det! :) Er ikke så nøye med selve produktet siden jeg bare kjøper ny. Det er mer det at jeg blir litt frustrert hvis de prøver å "lure" oss med å selge oss utgåtte varer. Har lest mye om det oppigjennom.

TS

Her: http://www.freia.no//kontakt-oss/35

Skrevet

Hvis sjokoladen var hvit så kan det tyde på at eggene har stått for varmt. Uansett sparer nok ikke butikken på det nei, er nok de færreste butikker som har plass til å ha noe slikt stående et år.

AnonymBruker
Skrevet

Kjeks, tyggis, gele.

Må nesten klage på noe bare for å få den spennende pakken jo, hihi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, fant det og har sendt inn klage. Kjøpte meg nytt i dag og den var fersk og god :). Stor forskjell, så noe må ha vært galt med den første pakken jeg kjøpte.

TS

Skrevet

Velger å skrive som anonym her, men jeg jobber i matbutikk, og samme uke som vi satte ut påskevarene, kom det en kunde og klagde på at påskegodteriet (kolibriegg) var utgått på dato. Noe sier meg da at produsentene legger i litt gammelt godteri i eskene, ettersom vi fikk alt påskegodtet samme uke som dette skjedde..

Eventuelt så var kunden en skikkelig gjerrigknark, og har spart på dette kolibriegget siden påsken i fjor. Han fant det noen uker tidligere, og så at det var utgått på dato, for så å se sitt snitt til å påstå at det var kjøpt hos deg i løpet av den seneste uken :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...