Gå til innhold

Hvorfor er det enklere for jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Er det egentlig lettere for jenter enn for gutter å skaffe seg et forhold..?

Lettere for damer å få sex, dritt vanskelig for dem å få seg et bra forhold. Jeg lærte denne måneden at det er en del menn som spiller snill for å havne i buksa deres. Hvordan skal man se om en mann er snill? Eller om han er den største playeren på jord..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest BamseB
Skrevet

Lettere for damer å få sex, dritt vanskelig for dem å få seg et bra forhold. Jeg lærte denne måneden at det er en del menn som spiller snill for å havne i buksa deres. Hvordan skal man se om en mann er snill? Eller om han er den største playeren på jord..

Ikke lett å svare på det der.

Dere kan jo begynne med en grundig bakgrunnssjekk, spor opp eventuelt felles bekjente..?

Skrevet

Påstå at jenter er mer kresne.

Heng sammen med en "bad boy". -_-

At man er kresen betyr at man velger og vraker -det betyr ikke nødvendigvis at man gjør gode valg...

• Liker 2
Skrevet

At man er kresen betyr at man velger og vraker -det betyr ikke nødvendigvis at man gjør gode valg...

Kvinnehjernen i et nøtteskall.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Ikke lett å svare på det der.

Dere kan jo begynne med en grundig bakgrunnssjekk, spor opp eventuelt felles bekjente..?

Jeg pleier å se hvordan damene oppfører seg :P, og så finner jeg ut hvilke verdier de står for. Det pleier å gi meg en pekepinn. Så ser jeg også på hvilke signaler en sender ut, men det er her ting blir kompisert.

For eksempel en dame jeg liker spurte om jeg skulle noe på lørdagen. Jeg tolket det som hun hadde lyst å finne på noe med meg, men hun ville nok bare på fest. Det viste seg at hun hadde kjæreste.

Gjest BamseB
Skrevet

Jeg pleier å se hvordan damene oppfører seg :P, og så finner jeg ut hvilke verdier de står for. Det pleier å gi meg en pekepinn. Så ser jeg også på hvilke signaler en sender ut, men det er her ting blir kompisert.

For eksempel en dame jeg liker spurte om jeg skulle noe på lørdagen. Jeg tolket det som hun hadde lyst å finne på noe med meg, men hun ville nok bare på fest. Det viste seg at hun hadde kjæreste.

Å faen, du er en slik en ja! (mann altså :P )

Ja ikke sant, man vet aldri... Be om nummeret til foreldre, arbeidskolleggene og vennene hennes ved første blikk!!

Neiss, skal ikke si noe jeg, har bommet kraftig ved hvert eneste forsøk...

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Neiss, skal ikke si noe jeg, har bommet kraftig ved hvert eneste forsøk...

Det jeg syntes er kjipt er på en måte at jeg ikke har gjort noe galt. Når det skjer ting jeg virkelig ikke han styre, som for eksempel at hun har type, eller at hun er omringet av 5 folk når jeg vil spørre henne ut, så er det bare jævlig irriterende.

Jeg har ikke lyst å prøve å sjarmere en dame som har kjæreste, det føles bare feil.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Fordi dere tar hva som helst, jenter er mer kresne. Flaks for dere at mange begynner å synke ned på deres nivå

Jeg tipper du heller skal være glad for at menn tar initiativ. Hadde ikke menn tatt initiativet under dating, forhold og i arbeidslivet så hadde menneskeheten sluttet å eksistere i steinalderen.

Det er selvfølgelig lett å kritisere potensielle beilere og deres fremgangsmåter når man sitter på sidelinjen og venter å bli sjekka og slipper å risikere å bli kritisert eller avvist selv. Kvinner kaller det "kresenhet". Jeg kaller det i mange tilfeller feighet.

• Liker 5
Gjest BamseB
Skrevet

Det jeg syntes er kjipt er på en måte at jeg ikke har gjort noe galt. Når det skjer ting jeg virkelig ikke han styre, som for eksempel at hun har type, eller at hun er omringet av 5 folk når jeg vil spørre henne ut, så er det bare jævlig irriterende.

Jeg har ikke lyst å prøve å sjarmere en dame som har kjæreste, det føles bare feil.

Somewhere there`s a someone for everyone :)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Håper det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper det :)

Awww, male bonding :lillesky:

• Liker 3
Gjest BamseB
Skrevet

Straffen for å være mannlige deltakere på selveste kvinneguiden..? :)

Gjest UngKalven
Skrevet

Fordi jentene bytter på å være sammen med de populære gutta.

Jeg tror det ligger en del i det her. Det er nok en del gutter som bytter rundt på enda flere jenter.

Så vidt jeg observerer er det ingen som er uenig med TS heller?

Skrevet

Som oftest betyr nok det å være kresen heller at man gjør dårlige valg, ja.

Fordi kresenheten som regel går på overfladiske "verdier".

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

For eksempel en dame jeg liker spurte om jeg skulle noe på lørdagen. Jeg tolket det som hun hadde lyst å finne på noe med meg,

Så det er en kalkulert risiko hver gang jeg spør en mann om hva han skal i helgen? Ojojoj. Dette er noe jeg spør mange menn om ofte. Jeg spør damer om det også.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Straffen for å være mannlige deltakere på selveste kvinneguiden..? :)

Ja, vi blir hjernevasket her :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Så det er en kalkulert risiko hver gang jeg spør en mann om hva han skal i helgen? Ojojoj. Dette er noe jeg spør mange menn om ofte. Jeg spør damer om det også.

Kalkulert og kalkulert :P. Når hun spør meg direkte om jeg er ledig, så tror jeg at hun vil være med meg, og meg alene. Dersom hun hadde spurt om jeg skulle ut på byn, så hadde det ikke vært rom for tolkning. Smart dame, mixed signals får jo meg på kroken.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Fordi gutter tar hva som helst?

Bingo.

Fordi gutter har langt lavere krav i forhold til uforpliktende sex enn jenter.

Problemet er jo at kvinner som "pumpes og dumpes" tror dermed de har sjans på høystatusgutter også i forhold...

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Grunnen til at tuppehønene skaffer seg seksuell omgang lettere enn menn handler om biologi. Det er fra naturen sin side slik at tuppehønene spjåker seg ut at mannfolka sloss om dem. Med andre ord så kan tuppehønene være vanskelige mens menn må benytte enhver mulighet de får.

Når det kommer til romatiske forhold så vil nok tuppehønene slite mer. Mest fordi tuppehønene ikke klarer å se at det er viden forskjell på å få døtta i seg ei kjøttpølse med en tilfeldig fyr og det å finne en fyr som faktiks bryr seg om hennes indre kvaliteter. Når tuppehønene da insisterer på å ha samme alpha-male kvaliteter av en fast partner og en omvandrende sædbank så blir de alene.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...