Gå til innhold

Blør i rumpa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten hver gang jeg bæsjer, så blør jeg i rumpa. Kan det være en så enkel forklaring som at jeg har en rift som blir revet opp igjen gang på gang, eller kan det være noe mer alvorlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Regza
Skrevet

Det kan være så enkelt som en hemeroide som revner.

Det kan være noe værre.

Det har nok ikke vi her kompetanse til å svare på, lege er en fin ting =)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg heller vil blø litt enn å få en lege til å se på rumpa mi..

Gjest Regza
Skrevet

Jeg tror jeg heller vil blø litt enn å få en lege til å se på rumpa mi..

Det er selvfølgelig ditt valg å ta.

Men legen bryr seg ikke om slikt bare så det er nevnt. Det er jobben deres.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg dro til legen for å sjekke brystene mine, det var kleint og jeg grua meg veldig siden jeg ikke er komfortabel med å vise brystene mine til folk jeg egentlig ikke kjenner. Dagen var der, jeg forklarte problemet og fikk beskjed om å kle av meg. (har vært skeptisk til leger siden det har vært en del "overgrep" osv tidligere som er skrevet om i aviser osv) Var først veldig ubehagelig, men så merket jeg etterhvert at dette var ikke så ille allikevel. Hun har sine bryster og jeg har mine.. Hun har sett mange forskjellige typer bryster før og kan det hun driver med. Sånn er det når man skal undersøke rektum, vagina osv også. Legene har gjort det så mange ganger før og er ikke opptatte av hvordan det ser ut. (generelt sett, tenker mer på at de ikke blir tent av det de ser osv)

Jeg vil tro det er en rift eller hemoroider. :) Uansett, om jeg var veldig plaget av dette ville jeg tatt meg en tur til legen.

Bedre med noen minutter hvor man er flau og føler at det er ubehagelig å vise til legen, enn å være plaget lenge uten å vite hva det er. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan skyldes av at du er for hardhent med toalettpapiret, eller at du kjøper "sandpapir" som first price. Kjøp mykeste papiret og tørk forsiktig en stund fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...