AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg savner et ordentlig marked. Et marked under tak. Der du får kjøpt masse flotte grønnsaker,krydder,blomster,fisk. Ferske varer som ikke er innpakket i plast. Syns det er snevert utvalg i mange butikker. Frukt og grønt er mye ødelagt
Gjest Solsmil Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 (endret) . Endret 27. mars 2012 av Solsmil
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Som deg TS savner jeg en skikkelig mathall. Et steder der kortreist mat tilbys i løsvekt, gjerne av bonden selv, til en pris som reflekterer at det ikke er mange mellomledd som skal ha sin fortjeneste. Savner også en "skikkelig" matbutikk som satser på kvalitet og utvalg, og ikke kun på lavpris. Vareutvalget er generelt alt for lite her i landet.
Gjest Badabing Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Som deg TS savner jeg en skikkelig mathall. Et steder der kortreist mat tilbys i løsvekt, gjerne av bonden selv, til en pris som reflekterer at det ikke er mange mellomledd som skal ha sin fortjeneste. Savner også en "skikkelig" matbutikk som satser på kvalitet og utvalg, og ikke kun på lavpris. Vareutvalget er generelt alt for lite her i landet. Samme her! Gleder meg til mathallen i Oslo åpner, men det blir fortsatt et stykke å dra. Om vi ser bort fra mathall, ønsker jeg meg Meny (eller Meny Champion). Det er riktignok bare et kvarter til nærmeste Meny, men jeg er av typen som er dårlig til å planlegge. Ellers ønsker jeg meg Jacob's som jeg bodde rett ved før, eller en Gutta på Haugen-butikk.
pusla Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 (endret) Kunne godt hatt en butikk her med litt bedre utvalg i grønnsaker. Utover det savner jeg inderlig sushi (men det er jo ikke noen matbutikk da akkurat)! Endret 1. april 2012 av pusla
Ixnay Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 En skikkelig Meny butikk, eller en enda bedre matbutikk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå