AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er på utkikk etter en god invandrerbutikk med bra utvalg av frukt & grønt og nøtter, tørket frukt osv. Har dere noen favoritter?
Gjest Vinglepetra Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Det er en god del butikker på Grønnland, bare velge og vrake Der. Jeg synes I grunnen alle har godt utvalg av den slags. Det er en på St.Hanshaugen, røtter heter den, der har de blant hvit te og stort utvalg av nøtter! Endret 27. mars 2012 av Vinglepetra
Binta Ba Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Når det gjelder frukt, anbefaler jeg den som er rett ved Grønland t-bane, i Smalgangen. Bra sortiment, men alltid sinnsykt mye mennesker.. Den som er ved Tøyengata pleier også å være veldig greit. Kjøtt handler vi kun på Kjøtthallen lengere opp i Tøyengata..halal-sertifisert butikk, gode priser, og veldig stort utvalg. Og god service!
pinar Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Når det gjelder frukt, anbefaler jeg den som er rett ved Grønland t-bane, i Smalgangen. Bra sortiment, men alltid sinnsykt mye mennesker.. Den som er ved Tøyengata pleier også å være veldig greit. Kjøtt handler vi kun på Kjøtthallen lengere opp i Tøyengata..halal-sertifisert butikk, gode priser, og veldig stort utvalg. Og god service! Den er veldig bra! Men er og en i en sidegate i Tr.heimsveien ganske langt ned som og har mye innhold. Grønland har mange å velge i! Den på Tøyensenteret er og ganske grei.
Gjest navnelapp Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Røtter er dyr, og ikkje akkurat ein innvandrarbutikk. Eg likar veldig godt den i Grimstadgata, rett ved sagene kyrkje. Sultan på Grünerløkka er fantastisk, men tungvint med bil. Sykkel derimot, går bra.
Binta Ba Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Den er veldig bra! Men er og en i en sidegate i Tr.heimsveien ganske langt ned som og har mye innhold. Grønland har mange å velge i! Den på Tøyensenteret er og ganske grei. Jeg elsker Grønland og Tøyen. Mye pga innvandrerbutikkene i alle former og størrelser, rett ved siden av de norske. Alt man trenger kan man finne her, fra hele verden ! 1
pinar Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Jeg elsker Grønland og Tøyen. Mye pga innvandrerbutikkene i alle former og størrelser, rett ved siden av de norske. Alt man trenger kan man finne her, fra hele verden ! Jeg vet, jeg elsker alle de andre varene, og spesielt fersk feta og fylte paprikaer.
Binta Ba Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Og alle nøttene. Og alle metervarene. Og krydderet.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Jeg liker den i Carl Berner-krysset, men ikke at grønnsakene ligger ute i eksosen og blir fulle av avgasser og bly. De har gode ting inne og de som jobber der er hyggelige.
Gjest navnelapp Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Den er veldig bra! Men er og en i en sidegate i Tr.heimsveien ganske langt ned som og har mye innhold. Grønland har mange å velge i! Den på Tøyensenteret er og ganske grei. Det er Vatan, ja, den er også veldig bra!
pinar Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Det er Vatan, ja, den er også veldig bra! Er det det den heter ja
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Butikken på Helsfyr stasjon har godt utvalg og er veldig billig. Og så har de kanskje Oslos peneste blomster til salgs for en billig penge! 1
Gjest Solsmil Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 den med Carl Berner. Er ikke sååå begeistret for at grønnsakene ligger ute, men kan jo skylle dem. Men jeg liker det de har inne
Gjest Elseby13 Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Norbygata mat på Grønand, vis-a-vis Bunnpris er best på utvalg og pris. Minus for at det er for mange kunder og litt stressa ansatte.
Birgitta Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Butikken på Helsfyr stasjon har godt utvalg og er veldig billig. Og så har de kanskje Oslos peneste blomster til salgs for en billig penge! Min soleklare favoritt. Jeg syns de på Grünerløkka er dyre, og ikke så bra kvalitet på Tøyen og Grønland. Dessuten er det veldig bra service der. Kanskje ungene får en liten smak av noe eller en kjærlighet på pinne.
Gjest Ludovie Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Eg likar veldig godt den i Grimstadgata, rett ved sagene kyrkje. Sagene Torg! Jeg liker også den veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå