Gå til innhold

Gutten ligger naken i senga

Fremhevede innlegg

Gjest J.Bourne
Skrevet

Om gutten/mannen hadde lagt seg litt før deg, og du kommer litt etter. Du tar opp dyna og ser at han ligger naken med en ereksjon, og øynene lukket, samt en lapp på brystkassen hvor det står; lek med meg. Hva hadde du gjort da? En grundig beskrivelse hadde vært gøy! Tenkte jeg skulle gjøre dette i kveld for å se hva slags reaksjon jeg får!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, det hadde jeg likt veldig godt. :sengekos:

Jeg hadde lekt i vei. Jeg vil ikke beskrive her hvordan for jeg hadde tatt alt på sparket.

Skrevet

Blir mye morsommere hvis du fortelle oss hva som skjedde når du gjorde det? :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Ja, skriv heller selv hva som skjedde du. :) Kanskje noen her inne kan bidra med en prima runketråd om du er flink og skriver detaljert selv.

-Domino

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lagt meg til å sove.

• Liker 23
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet på dialekt

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

haha, leke hadde jeg garantert gjort, kysset strøket og kost med han UTEN å røre pikken :D

når jeg hadde merket han vart skikkelig kåt, hadde jeg smørt litt glidekrem på musa mi og brukt musa og hånda til å runke han, for så å sette med rett bak pikken hans å ta på meg selv :lur:

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å si hva jeg hadde gjort, men tror definitivt at jeg hadde blitt fornøyd. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

haha, leke hadde jeg garantert gjort, kysset strøket og kost med han UTEN å røre pikken :D

når jeg hadde merket han vart skikkelig kåt, hadde jeg smørt litt glidekrem på musa mi og brukt musa og hånda til å runke han, for så å sette med rett bak pikken hans å ta på meg selv :lur:

Det siste skjønte jeg ikke poenget med? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Det siste skjønte jeg ikke poenget med? :klo:

jomfru på sexualforum du ja. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Om gutten/mannen hadde lagt seg litt før deg, og du kommer litt etter. Du tar opp dyna og ser at han ligger naken med en ereksjon, og øynene lukket, samt en lapp på brystkassen hvor det står; lek med meg. Hva hadde du gjort da? En grundig beskrivelse hadde vært gøy! Tenkte jeg skulle gjøre dette i kveld for å se hva slags reaksjon jeg får!

Praktisk orientert som jeg er, merker jeg meg med én gang en potensiell problemstilling. Er det en selvfølge at jeg "løfter på dyna til en som liksom ligger og sover" ?

Om jeg ikke løfter på den, for så å se lappen, er jo hele greia bortkastet.

Tråden ryddet for innlegg skrevet på dialekt

Bond, mod

Er det ikke lov å skrive dialekt?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke lov å skrive dialekt?

I reglene står det:

Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene.
Skrevet

Ts får passe på å sette fast lappen på rett sted da, så ikke noen finner den i en snor rundt storetåa di. DA blir det nemlig ikke noe på deg....i alle fall ikke det du ønsker. :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jomfru på sexualforum du ja. :fnise:

Poenget må jo være å komme sammen med, det gjør hun jo ikke hvis han skal komme først.

Gjest sardintroll
Skrevet

Hehe, hadde ikke hatt noe i mot det, hadde nok fulgt oppfordringen ja, kanskje sugd ham litt, for starters. ;)

Gjest Vampen
Skrevet

Naken mann i senga.. lappen virker litt overflødig!:nigo:

• Liker 4
Skrevet

Dersom jeg hadde sett det, hadde jeg syntes det var spennende og definitivt gjort noe med det. Realiteten er vel også at det kan hende jeg ikke hadde løftet på dyna og dermed ikke sett det ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Naken mann i senga.. lappen virker litt overflødig!:nigo:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...