Gå til innhold

Søstrene Grene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt meg en tur innom søstrene grene butikken i kongens gt idag, men så fant jeg den ikke. Er den lagt ned eller flyttet, eller var det bare jeg som ikke fant den rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har flyttet ned i en sidegate, til mye større lokaler. Husker ikke adressen på tampen, men sjekk nettsiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, for på nettsiden står det kongens gt. Men fant det som sagt ikke. Lå jo i karl Johan før. Men har det flyttet igjen nylig :) ?

AnonymBruker
Skrevet

det var opp karl johans gate så til høyre ( om du går fra oslo s). Går til høyre rett ved Cubus der. Er dårlig på navn :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

herregud. TIL VENSTRE mente jeg

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Takk! Da prøver jeg igjen i morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Fant ikke butikken jeg :(

AnonymBruker
Skrevet

Fant ikke butikken jeg :(

Den har faktisk blitt litt vanskeligere å se, så man bør ta en titt på kart. Måtte rote litt selv etter flytting husker jeg, og siden det var julegavestress var det kjipt :P

Hilsen mann.

Gjest navnelapp
Skrevet

Mellom Steen&Strøm og Karl Johan, den nedre gata som kryssar karl Johan. Vis a vis PM mote.

Skrevet

Den ligger i Kongens gate.. hvis du går ned Kongens gate fra Karl Johan så er den på din høyre side, før du kommer til neste kryss (ca. midt mellom Karl Johan og neste kryss). Er litt vanskelig å se inngangen. Er der Åhlens lå før om du husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...