AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hadde tenkt meg en tur innom søstrene grene butikken i kongens gt idag, men så fant jeg den ikke. Er den lagt ned eller flyttet, eller var det bare jeg som ikke fant den rett og slett?
Roo Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Den har flyttet ned i en sidegate, til mye større lokaler. Husker ikke adressen på tampen, men sjekk nettsiden
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Okei, for på nettsiden står det kongens gt. Men fant det som sagt ikke. Lå jo i karl Johan før. Men har det flyttet igjen nylig ?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 det var opp karl johans gate så til høyre ( om du går fra oslo s). Går til høyre rett ved Cubus der. Er dårlig på navn
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Fant ikke butikken jeg Den har faktisk blitt litt vanskeligere å se, så man bør ta en titt på kart. Måtte rote litt selv etter flytting husker jeg, og siden det var julegavestress var det kjipt Hilsen mann.
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Mellom Steen&Strøm og Karl Johan, den nedre gata som kryssar karl Johan. Vis a vis PM mote.
SoftKitty Skrevet 4. april 2012 #10 Skrevet 4. april 2012 Den ligger i Kongens gate.. hvis du går ned Kongens gate fra Karl Johan så er den på din høyre side, før du kommer til neste kryss (ca. midt mellom Karl Johan og neste kryss). Er litt vanskelig å se inngangen. Er der Åhlens lå før om du husker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå