AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Var på møte på jobb i dag, og det var et foredrag så vi satt vendt skrått mot foredragsholderen.Jeg vendte meg så mye som mulig til siden, men hun hadde beina sine helt inntil mine. Jeg prøvde å flytte beina litt vekk fordi jeg fikk stå når hun hadde beina helt inntil mine, men da fulgte hun bare etter. Det var veldig deilig å ha henne så tett inntil, men samtidig var det pinlig at jeg fikk stå så jeg prøvde å flytte meg diskret til siden. Kjenner henne ikke særlig godt heller, har pratet litt med henne. Men faen, hva gjør man? Er pinlig å gå rundt med stå når man sitter i møte. Jeg mistet også total fokus å måtte legge beina i kryss når jeg fikk stå for å holde den i sjakk. Prøvde hun å psyke meg ut eller noe, jeg er veldig glad i damer og får stå fort. Seriøst, det må være creepy om man sitter med stå når man har møte. Hva prøvde hun på?
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Aner ikke hva hun prøvde seg på, men jeg syns det er litt foruroligende at så lett påvirkelige menn får både sertifikat for bil og skal være oppdragere for barn, når de ikke klarer å håndtere å ha en dame ved siden av seg uten å få kjempestore problemer, som nesten fører til blackout og tap av bevissthet.... 8
Gjest strykebrett Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Høres ut som hun er interessert. Vanligvis prøver man jo å unngå å sitte helt inntil folk, spesielt folk man ikke kjenner godt. Hvis hun ikke er fra en annen kultur, eller er dårlig på sosiale koder ville jeg ha gjettet at hun er keen på deg.
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Høres ut som hun er interessert. Vanligvis prøver man jo å unngå å sitte helt inntil folk, spesielt folk man ikke kjenner godt. Hvis hun ikke er fra en annen kultur, eller er dårlig på sosiale koder ville jeg ha gjettet at hun er keen på deg. Eller så er hun bare ute etter tilbakemelding fra en hvilken som helst fyr som ser sånn passe mottagelig ut for kvinnelist og flørt m.m. De er nemlig meget utspekulerte, noen av damene nå til dags. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Aner ikke hva hun prøvde seg på, men jeg syns det er litt foruroligende at så lett påvirkelige menn får både sertifikat for bil og skal være oppdragere for barn, når de ikke klarer å håndtere å ha en dame ved siden av seg uten å få kjempestore problemer, som nesten fører til blackout og tap av bevissthet.... Tingen er at hun hadde ikke trengt å sitte så tett, og hun fuglte etter meg når jeg vridde meg litt bort. Hun hadde strømper og kjole på, så jeg hadde ikke sjans til å unngå å få stå. Jævlig pinlig egentlig. Egentlig prøver jeg å unngå å sitte for tett med damer da jeg vet at jeg får stå, da mister jeg også evene til å tenke ordentlig og blir veldig rar.
iskaffe Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Høres ikke ut som helt uskyldig oppførsel for meg. :gjeiper: De aller fleste liker ikke å sitte tett inntil folk på dette viset, spesielt ikke når man har kjole og strømper på seg. Det vet de fleste damer at det gjør man bare ikke. Jeg tror hun gjorde det for å erte deg eller skape en reaksjon. Noen kvinner er også oppmerksomhetssyke - på det viset at de bruker sin seksualitet for å føle seg "ovenpå", og at du kanskje også var et tilfeldig offer? 1
Erotisk Flukt Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Eneste jeg lurer på er når du hadde sex sist? Jeg tror ikke hun mente noe med det jeg, at det hele var helt tilfeldig og at hun lyttet begeistret til foredragsholderen. Om ståkuken var så åpenlys du nesten gir uttrykk for her, kan jeg garantere deg at hun la merke til det. Tar ikke mange dagene før hun river ned buksa di i heisen og gir deg tidenes blowjob. Wait for it! -Domino 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Var på møte på jobb i dag, og det var et foredrag så vi satt vendt skrått mot foredragsholderen.Jeg vendte meg så mye som mulig til siden, men hun hadde beina sine helt inntil mine. Jeg prøvde å flytte beina litt vekk fordi jeg fikk stå når hun hadde beina helt inntil mine, men da fulgte hun bare etter. Det var veldig deilig å ha henne så tett inntil, men samtidig var det pinlig at jeg fikk stå så jeg prøvde å flytte meg diskret til siden. Kjenner henne ikke særlig godt heller, har pratet litt med henne. Men faen, hva gjør man? Er pinlig å gå rundt med stå når man sitter i møte. Jeg mistet også total fokus å måtte legge beina i kryss når jeg fikk stå for å holde den i sjakk. Prøvde hun å psyke meg ut eller noe, jeg er veldig glad i damer og får stå fort. Seriøst, det må være creepy om man sitter med stå når man har møte. Hva prøvde hun på? Skjerp deg. Det er ikke du som gjør noe galt her. Det er hun som oppfører seg creepy når hun klenger seg på. Trist å se hvordan menn går rundt å føler skam til og med når det er kvinnene som ikke holder seg til kodene. 1
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 *Snip' Hun er åpenbart interessert. Så interessert at du i praksis kunne gitt henne et kyss helt uten videre. Kroppskontakt på den måten er en test man bruker for så om vedkommende er komfortabel i intimsonen. Jeg liker også å eksempelvis plassere låret mitt inntil hennes for å se hvordan hun responderer på det. Men det viktigste er ikke nødvendigvis hvordan vedkommende er der og da, for interessen kan eskalere og der av vil kroppspråket endres til det mer intime. Om hun analyserer voldsomt vil hun ta det som en stille reject fra din side.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Også må du lære deg å få litt mer attitude. Samme skjedde meg på tannlegekotoret for noen år tilbake. hun satt seg helt tett intill meg og bevege låret mot mitt. Flyttet meg og hun fulgte etter. Da skjøv jeg henne bort med låret mitt. Du skulle sett reaksjonen! Det mest fornærma og sjokkerte blikket jeg har sett på lenge. Surt og fornærma satt hun seg på andre siden å så stygt på meg før hun tok opp telefonene, ringte en venninne og beskrev fortalte henne om den frekke, tafatte homofile, drittsekken hun var "stuck" med på venterommet. Hun fikk ikke egoboosten hun var ute etter gitt men jeg fikk meg en god latter. Hun er nok bare ute etter å onanere egoet sitt på deg. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Jeg finner det helt ubegripelig at noen kan synes det er et problem at en attraktiv kvinne søker nærkontakt. At du får stå er vel bare fint for begge?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Jeg finner det helt ubegripelig at noen kan synes det er et problem at en attraktiv kvinne søker nærkontakt. At du får stå er vel bare fint for begge? Det er problematisk i en slik setting, og tror du det å ha ufrivilig stå er behagelig? Det er faktisk ganske smertefult og frustrerende så selvfølgelig er det et problem. Også denne selvsagte holdningen og det å ta seg til rette slik er et problem og er vi i forhold kan faktisk slikt skape problemer for oss om dama merker noe. Damer har nemlig en tendens til å legge skylda over på oss på et eller annet vis samme hvor uskyldige vi er så har vi forhørene i gang. "likte du det, syns du hun er penere enn meg, hadde du pult henne om du fikk muligheten, elsker du meg ikke, hvorfor flyttet du deg ikke, hvorfor kjeftet du ikke på henne bla bla". 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #14 Skrevet 27. mars 2012 Det er problematisk i en slik setting, og tror du det å ha ufrivilig stå er behagelig? Det er faktisk ganske smertefult og frustrerende så selvfølgelig er det et problem. Også denne selvsagte holdningen og det å ta seg til rette slik er et problem og er vi i forhold kan faktisk slikt skape problemer for oss om dama merker noe. Damer har nemlig en tendens til å legge skylda over på oss på et eller annet vis samme hvor uskyldige vi er så har vi forhørene i gang. "likte du det, syns du hun er penere enn meg, hadde du pult henne om du fikk muligheten, elsker du meg ikke, hvorfor flyttet du deg ikke, hvorfor kjeftet du ikke på henne bla bla". Så har du "overgrepsdama" Du ber henne slutte og hun begynner å bitche om hvor "impotent du må være, er du skaphomse, tøffel mutch?" osv og man ender opp som syndebukken uansett hva man gjør. I går var det vel en sak om at gutter i barnehagealder måtte lære seg sunne og gode holdninger i forhold til kvinner og sexualitet, men i grunn ser det mer ut som det er kvinner som har godt av et kurs i hvordan man respekterer menns grenser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå