Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #41 Skrevet 21. juni 2004 Her må jeg bare ta Appleblossom i forsvar. Voy ble hacket for en måneds tid siden. ALLE innleggene forsvant. Jeg er ikke bruker av Voy, men jeg er innom kanskje en gang i måneden, og får meg en sinnsykt god latter. Hvor gale kan folk bli? For meg er den siden meget underholdende, da jeg er fast bruker av NM!
Gjest Myumi Skrevet 21. juni 2004 #43 Skrevet 21. juni 2004 Hva er NM? Tror NM står for Nybakt Mamma.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #44 Skrevet 22. juni 2004 Unnskyld at jeg roper men: DET MÅ VÆRE DET MEST IDIOTISKE FORUMET JEG NOEN SINNE HAR SETT ONLINE! Folk man ikke liker IGNORERER man, man er ikke så smålig og barnslig at man starter idiotiske tråder bare for å trashe brukere.
Rio Skrevet 22. juni 2004 #46 Skrevet 22. juni 2004 For et utrolig dårlig og kjedelig forum. Ved rask gjennomgang ser det ut som det er max to personer som sitter og utgir seg for å være en drøss folk som slenger dritt om andre. Lite interessant var det iallefall.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #47 Skrevet 6. august 2004 Etter en intens klagekampanje til eierne av Voy-forums ser det nå ut til at hele greia er slettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå