Måndagsbarn Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Kjenner du noen som du bare må fnise/le litt av, som du har en god historie om eller som alltid oppfører seg fjernt i selskaper/offentlig sammenheng? Fortell! Jeg mener ikke at du skal henge ut personen ved navn og at vi alle skal sitte her og bedrive mobbing, alle bør få være anonyme og det er mer særegenheter og morsom oppførsel jeg sikter til:) Jeg har et morsomt familiemedlem som er en merkelig skrue med mange bekjente og venner. Et fellestrekk ved disse er at de alle har fått tildelt et rart kallenavn opp igjennom årene. Av kallenavnene nevner jeg; skapsprenger'n, han med de hvite skoa, hodejegeren, støperen, krapyl ogsåvidere. Han har blant annet fortalt en historie om hodejegeren (som han ikke kjenner personlig, men vet hvem er) som fikk kallenavnet sitt etter angivelig å ha kappet av bestekameraten sin sitt hode og lagt det på et fat for så å ta det med og vise det til avdødes kone/kjæreste. o_O Innimellom lurer jeg jo på om dette virkelig har foregått i Norge, men utifra andre familiemedlemmers tilsvarende historier tror jeg faktisk det meste er sant. Heh.!
Gjest EryMax Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Tanten min, hun eier ikke noen manerer. Å så er hun så redd for å grise leppestift på skjeene i selskap, at hun spiser på den skikkelig sære måten 1
Fashionistaen Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Den snåleste, vel det er en person som gikk i klassen min. H*n var alltid stille og sa ingenting. Når h*n først sa noe var det uoppfordret og som regel de merkeligste ting som: "Fisken min blunker til meg" "Denne uken har jeg fått tre klemmer av broren min.", sånn helt ut av det blå. Husker at h*n alltid gikk rundt med sånne katteklør og tegnet manga-striper som h*n lo rått av selv om de ikke hadde noen mening. H*n lagde også en sang til sitt døde kjeledyr, men som h*n sa selv: Sangen har ingen tekst og melodien er egentlig fra en annen sang. Synes litt synd på h*n, for denne personen er rett og slett bare så snål at det ikke er noe gøy engang. 3
Måndagsbarn Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2012 Den snåleste, vel det er en person som gikk i klassen min. H*n var alltid stille og sa ingenting. Når h*n først sa noe var det uoppfordret og som regel de merkeligste ting som: , sånn helt ut av det blå. Husker at h*n alltid gikk rundt med sånne katteklør og tegnet manga-striper som h*n lo rått av selv om de ikke hadde noen mening. H*n lagde også en sang til sitt døde kjeledyr, men som h*n sa selv: Synes litt synd på h*n, for denne personen er rett og slett bare så snål at det ikke er noe gøy engang. Hehe, kanskje litt asperbergers? Skal ikke kaste diagnoser, men minner litt:)
Gjest Purelove Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 En venn.. Han er rar. Veldig kald menneske.. Reagerer nesten på ingenting.. Hmm.. hvordan skal jeg beskrive han, han er rett og slett sær.
Fashionistaen Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Hehe, kanskje litt asperbergers? Skal ikke kaste diagnoser, men minner litt:) Ja, har tenkt på det jeg også. Noe må det da være, nekter å tro at man kan være så unik og merkelig uten.
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Kusinen min hun er 14, hun leker med littlest pet shop og spiller DS. Hun leser også veldig mange bøker om dagen, å har libresse bindene til utstilling i hylla. Hun dusjer ikke men bruker deo rett på svetten, noe som fører til at hun stinker som en svett sau. 1
Alice123 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg har en (mannlig)venn som jeg har kjent siden tenårene. Den gang da, i tenårene, var han supermerkelig. Elsket manga/anime, luktet alltid svette, gikk med rare klær, var veldig innesluttet og var ganske spesiell. Han var også ganske veik og gråt lett. Som voksen har han fortalt meg at veldig mye av dette skyldes seksuell frustrerasjon. Han har gått til psykolog i mange år for å takle en vanskelig seksuelitet/legning, og i dag er han en flott og oppegående mann. Edit: Må legge til at han alltid har vært en svært god venn av meg. For tross merkelighetene hans i tenårene som jeg ikke hadde, hadde vi svært like personligheter. Som voksen, er han min absolutt næreste venn og var forloveren min da jeg giftet meg Endret 14. april 2012 av Alice123 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 jaaa han heter martin han ler og er alltid i godt humør. man vet aldri hva han har tenkt til å si eller gjøre. i -15 grader og snø skulle vi møtes. så kommer han med sommersko. jeg spør om ikke det er kaldt. "jo" sier han. så jeg spør hvorfor han tok de på seg da. "fordi jeg hadde lyst". høres ikke så morsomt ut, men uttrykket i ansiktet hans og måten han sa det på fikk meg til å le. en annen gang tok jeg, han og ei venninne taxi til byen. midt under taxituren lukker han opp døra i fart (vi kjørte ikke så fort) og sier "nei nå må jeg gå" før han går ut vi stopper taxien og spør hvor han skal. joda han skulle ta ut penger sa han sa at vi kunne vente på det, men han sa vi bare skulle kjøre dit vi skulle. etter 1 time har han klart å gå dit vi skulle, men da har han mistet både mobilen og lommeboka. så kjøpte øl til han. vi sitter der et par timer før han reiser seg brått opp og sier han må gå igjen. måten han gjør det på får meg alltid til å le. man blir fort glad i martin har ikke tall på hvor mange ganger jeg har funnet både mobilen og lommeboka hans igjen. han mister det hele tiden. 2
Chloe- Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Kusinen min hun er 14, hun leker med littlest pet shop og spiller DS. Hun leser også veldig mange bøker om dagen, å har libresse bindene til utstilling i hylla. Hun dusjer ikke men bruker deo rett på svetten, noe som fører til at hun stinker som en svett sau. Hva sier foreldrene til mangelen på hygiene? Enser de det ikke? 1
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Hva skal du gjøre da, dra ungen inn i dusjen?
Chloe- Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Hva skal du gjøre da, dra ungen inn i dusjen? Ja, det tror jeg sannelig jeg hadde gjort. Nøkkelordet er "ungen", dette dreier seg jo om et barn. 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 (endret) Hva skal du gjøre da, dra ungen inn i dusjen? rart barnevernet ikke er inne i bildet. er du voksen? eller hvor gammel er du? om du er det, så synes jeg du skal si ifra til foreldrene at om de ikke gjør noe, sender du bekymringsmelding til barnevernet. noen må si ifra på en hard måte. Endret 14. april 2012 av Nuppdupp 1
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Det er ikke noe sånt på gang der, men det er nok bare ei som ikke har innsett at hun er kommet i puberteten. Lillesøsteren på 12 er ikke sånn i det hele tatt.
Pene sko... Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 En golfkamerat. En jævlig kul type og dyktig golfspiller som enkelte ganger kan si merkelige ting. Han begynte blant annet å snakke om at ufo brukte vann som drivstoff helt ut av det blå. På en måte et friskt pust uten om alt mulig svada om golf i det uendelige og gamle skrytehistorier fra bylivet, kriminelle gjengmiljøer, bandidos, hjemmeran som gikk til helvete, osv.
Gjest Bandit Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Det er utvilsomt meg selv. Jeg overrasker meg selv med nye høydepunkter hver eneste dag, og det er vel denne uforutsigbarheten som gjør at jeg trives såpass godt i mitt eget selskap. 5
mammamora90 Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 *Venter nesten på å lese en beskrivelse av meg snart, eller en historie jeg kjenner meg selv igjen i* Ellers så syns jeg pappa er litt snål, han er hellig overbevist om at det finnes liv på andre planeter, og kan diskutere dette med folk som ¨bare¨ er bekjendte eller kollegaer.. Og så har han ikke helt sosiale antenner for å si det slik..
Bollocks Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Foreldrene mine eide en campingplass, og en gang la jeg merke til et telt som hadde blitt plassert rett foran inngangen til sanitærbygget (den delen av bygget ble kun brukt av de ansatte, så det plaget heldigvis ikke turistene), men jeg klarte aldri å få tak i vedkommende som eide teltet for å få det flyttet. Vanligvis overnatter gjester i telt i en til tre dager - mens dette teltet var plantet på bakken leeenge, flere uker faktisk. Etterhvert ble man vandt til teltet, så det var veldig rart da det forsvant ut av det blå. Det viste seg at det tilhørte den veldig snåle og eksentriske, danske kompisen til faren min, som hadde solgt leiligheten, bilen, hunden sin og omtrent alle eiendelene sine for å starte en ny new age-religion i Danmark og Tibet etter å ha røkt noe man ikke burde røyke. Grunnen til at teltet forsvant var fordi han hadde ikke sagt noe til familien sin, som da meldte han savnet. Så ble han funnet og tvangsinnlagt på psykiatrisk. Grei kar var han, det skal han få. 1
Alice123 Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 (...) Det viste seg at det tilhørte den veldig snåle og eksentriske, danske kompisen til faren min, som hadde solgt leiligheten, bilen, hunden sin og omtrent alle eiendelene sine for å starte en ny new age-religion i Danmark og Tibet etter å ha røkt noe man ikke burde røyke. Grunnen til at teltet forsvant var fordi han hadde ikke sagt noe til familien sin, som da meldte han savnet. Så ble han funnet og tvangsinnlagt på psykiatrisk. Grei kar var han, det skal han få. Skal jeg le eller gråte? 1
Måndagsbarn Skrevet 16. april 2012 Forfatter #20 Skrevet 16. april 2012 Foreldrene mine eide en campingplass, og en gang la jeg merke til et telt som hadde blitt plassert rett foran inngangen til sanitærbygget (den delen av bygget ble kun brukt av de ansatte, så det plaget heldigvis ikke turistene), men jeg klarte aldri å få tak i vedkommende som eide teltet for å få det flyttet. Vanligvis overnatter gjester i telt i en til tre dager - mens dette teltet var plantet på bakken leeenge, flere uker faktisk. Etterhvert ble man vandt til teltet, så det var veldig rart da det forsvant ut av det blå. Det viste seg at det tilhørte den veldig snåle og eksentriske, danske kompisen til faren min, som hadde solgt leiligheten, bilen, hunden sin og omtrent alle eiendelene sine for å starte en ny new age-religion i Danmark og Tibet etter å ha røkt noe man ikke burde røyke. Grunnen til at teltet forsvant var fordi han hadde ikke sagt noe til familien sin, som da meldte han savnet. Så ble han funnet og tvangsinnlagt på psykiatrisk. Grei kar var han, det skal han få. WOW Her snakker vi! Vet du hvordan det gikk med han etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå