Gjest judith Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Har leeeenge hatt en vanlig fettkul på halsen, rett ved kjevebeinet. Så en helg begynte denne kulen å bli øm og rød. Etter en uke ble det verre. Kan ikke lenger se at det er en fettkul. Den er flatet ut litt, blitt mye større (2 cm i diameter). Er litt rød og blå rundt. Er en hard "masse" under det man ser med det blotte øye. Har fått anitibiotika kur da den var betent tidligere. Har vært til fastlege, ble henvist til øre, nese hals spes. Ble videre henvist til ny øre nese hals spes av han. Hurra.. Ingen vet noenting. Å jeg er litt spent. Så venter på ny time. Men.. er det flere som har hatt det slik? For dette liker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 dette hørtes ikke noe ålreit ut, nei. Får håpe den nye spesialisten du er sendt til finner ut av det. En bekjent av meg hadde en slik fettklump tidligere, men fjernet den og tok celleprøve for å være sikker på at det ikke var kreft, o.l. i den. Anbefaler deg å sjekke innholdet i klumpen, for å være føre var og helt sikker på at det ikke utarter seg til noe verre.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jeg fant noe som jeg trodde var en forvokst fettkul/lymfekjertel. Ringte raskt til legen, og ba om hastetime. Jeg var kjemperedd for at det var en svulst... Var ømt, rødt og vondt. Det visste seg å være en gigantisk underhudskvise, etter et par mnd gikk den bort av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå