eelliiee Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hei! Den siste tiden har jeg vært veldig trøtt og sliten hele dagen. Kan ha mye med årstiden, men alikevel er det kjedelig. Jeg tenkte kanskje det finnes noen vitamin-piller man kan prøve ut for å få litt mer energi om dagene? Litt kjedelig å sovne på sofaen klokken 20.00... Vitaminbjørner? Er det for eksempel noe som kan fungere? Hvilke vitaminer er det som gir mer energi? Takk for hjelpen :-D
riosoto Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Gå til legen og ta en blodprøve for å se om du mangler noe eller har lavt stoffskifte. Da får man gode svar og slipper å gå og lure! Jeg anbefaler å bestille ny time ca 2 uker etter blodprøvene sånn at legen kan gå gjennom prøveresultatene sammen med deg! Da får du forklart om det er noe du evt ikke mangler men du burde være obs på. Det er noen vitaminer man ikke skal ta for mye av, så det er ikke så lurt å proppe i seg feks magnesium om noen på dette forumet skulle påstå at det er løsningen. Spis heller variert og sundt! Jeg ville uansett droppe å kjøpe vitaminbjørner (de er dyre og fulle av kunstig søting). :-)
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Gå til legen og ta en blodprøve for å se om du mangler noe eller har lavt stoffskifte. Da får man gode svar og slipper å gå og lure! Jeg anbefaler å bestille ny time ca 2 uker etter blodprøvene sånn at legen kan gå gjennom prøveresultatene sammen med deg! Da får du forklart om det er noe du evt ikke mangler men du burde være obs på. Det er noen vitaminer man ikke skal ta for mye av, så det er ikke så lurt å proppe i seg feks magnesium om noen på dette forumet skulle påstå at det er løsningen. Spis heller variert og sundt! Jeg ville uansett droppe å kjøpe vitaminbjørner (de er dyre og fulle av kunstig søting). :-) Og de er dessuten laget for småbarn... (som man forøvrig ikke skulle trodd, med alt tullet som er tilsatt dem)
eelliiee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2012 Gå til legen og ta en blodprøve for å se om du mangler noe eller har lavt stoffskifte. Da får man gode svar og slipper å gå og lure! Jeg anbefaler å bestille ny time ca 2 uker etter blodprøvene sånn at legen kan gå gjennom prøveresultatene sammen med deg! Da får du forklart om det er noe du evt ikke mangler men du burde være obs på. Det er noen vitaminer man ikke skal ta for mye av, så det er ikke så lurt å proppe i seg feks magnesium om noen på dette forumet skulle påstå at det er løsningen. Spis heller variert og sundt! Jeg ville uansett droppe å kjøpe vitaminbjørner (de er dyre og fulle av kunstig søting). :-) Ja, kan være lurt. Magnesium har jeg gått på før, faktisk. Takk for rådet! :-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå