Gå til innhold

Groupon Norge ekte eller svindel?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp kjøpt meg en kupong på Groupon.no, og jeg må si jeg angrer litt på at jeg ikke undersøkte Groupon nærmere før jeg trykte meg igjennom og betalte! Nå nettopp var jeg inne på deres Facebook-side og må si at sikkert 80% av de som skriver der inne er misfornøyd med produktet/ene, eller at de rett og slett ikke har fått varen sin!

Det jeg kjøpte var // Online Web-design kurspakke med 21 kurs inkl. Dreamweaver og Photoshop for 891 kr (Verdi 10 800 kr) //

Kjenner du til Groupon?

Hvordan erfaringer har du osv?

Endret av hanne1990
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt endel restaurantkuponger, og har en gang opplevd at restauranten ikke var interessert i oppfylle dealen, alle andre ganger har jeg vært fornøyd.

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Groupon. Det samme gjelder de jeg kjenner som har brukt det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt endel restaurantkuponger, og har en gang opplevd at restauranten ikke var interessert i oppfylle dealen, alle andre ganger har jeg vært fornøyd.

Ok, det høres ihvertfall bra ut! Bortsett fra den ene episoden :)

Skrevet

Jeg har handlet mye på Groupon, både den norske, britiske og amerikanske siden. Er veldig fornøyd med dem, og hvis det har vært noe tull har jeg alltid fått pengene mine tilbake. F.eks kjøpte jeg en deal på brudebukett gjennom dem og den ble fantastisk nydelig. Så nei, jeg angrer ikke på noen kjøp.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd!

Skrevet

Fikk du refundert det kupongen kostet fra Groupon da?

Har en venninne som har hatt variable erfaringer med Groupon, men hun fortsetter å bruke det, så jeg tror hun har fått pengene tilbake for kuponger som ikke har fungert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...