AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Gutta, når dere fantaserer om samme jenta omtrent hele dagen og flere dager i strekk, betyr dere at dere er forelsket da eller kan det like gjerne bare være at dere syntes hun er sexy?
Erotisk Flukt Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Det betyr at jeg vil knulle henne. Hverken mer eller mindre. Om jeg tenker på henne hele tiden, da er det følelser inne i bildet. Men fantasier er ene og alene preget av seksuelle lyster og et intenst behov for å skampule hun som får gjennomgå i fantasiene. -Domino 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Det betyr at jeg vil knulle henne. Hverken mer eller mindre. Om jeg tenker på henne hele tiden, da er det følelser inne i bildet. Men fantasier er ene og alene preget av seksuelle lyster og et intenst behov for å skampule hun som får gjennomgå i fantasiene. -Domino hva om du har stå pga henne hele tiden, altså flere dager i strekk, er bare snakk om å ønske å skampule henne neste gang dere sees eller stikker ønsket om skampuling dypere .
Erotisk Flukt Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 hva om du har stå pga henne hele tiden, altså flere dager i strekk, er bare snakk om å ønske å skampule henne neste gang dere sees eller stikker ønsket om skampuling dypere . Fortsatt bare seksuelt ja, for meg hvertfall. Er når jeg tenker på henne uten å ha stå at jeg virkelig vet at hun betyr noe på et dypere plan. -Domino
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Gutta, når dere fantaserer om samme jenta omtrent hele dagen og flere dager i strekk, betyr dere at dere er forelsket da eller kan det like gjerne bare være at dere syntes hun er sexy? Fantaserer seksuelt, mener du?
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Gutta, når dere fantaserer om samme jenta omtrent hele dagen og flere dager i strekk, betyr dere at dere er forelsket da eller kan det like gjerne bare være at dere syntes hun er sexy? Det kommer an på settingen. Om det bare er seksuelt eller om jeg ser for meg henne på andre områder også. Overvekt av sistnevnte betyr at jeg er betatt eller forelsket.
Cody Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Jeg kan fantasere om hun jeg er forelsket i. Sex og kjærlige følelser henger sammen. så jeg kan få stå fordi jeg er forelsket i henne.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Jeg pleier ikke å fantasere dag ut og dag inn om noen jeg bare synes er sexy. Da er jeg betatt eller forelsket. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå