Gjest Johanna Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 For 6 år siden så tok jeg en brystreduksjon/brystløft, hadde ekstremt mye ekstra hud.. type "rullepupp", fjernet ikke fett. Dette var da resultatet etter to svangerskap/ammeperioder. Iløpet av disse 6 årene så har jeg gått ned veldig mye i vekt og jeg føler ikke at puppene sitter helt som de skal lengre. Det mangler innhold liksom. Etter operasjonen jeg hadde så ble brystene mine en mer normal størrelse og passet godt til resten av kroppen og størrelsen min. Så nok en reduksjon er ikke ønskelig. Vurderer derfor å legge inn isteden for å fylle ut det jeg nå føler at jeg mangler, små innlegg. Men jeg lurer jo da på om det er noe kirurgene er villig til å gjøre? Er det noen her som har gjort det? Altså.. først tatt brystreduksjon og senere lagt inn innlegg? Går det egentlig?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Det skal være teknisk mulig. Vil anbefale deg å kontakte et privat plastikkirugisk sykehus. Mange har gratis konsultasjon, som er uforpliktende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå