Gå til innhold

"Fuck me silly" overkropp i gummi for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahahahah, herregud, så denne på kondomeriet og fikk helt hakeslepp!

Se de puppene! De beskrives som "Puppene føles svært ekte og kan brukes både til å kjennes på, tafses på, daskes på eller la dem omslutte penis for en ekstra deilig orgasme!", men fy flate, se på de! De stikker så langt opp og ut fra "dukken" at det ser ut som det er to implantater på toppen av hverandre??

Og før noen nevner det, nei jeg er IKKE sjalu :fnise:

114232_2_Fuckmesilly2_torso.jpg

http://www.kondomeriet.no/produkt/fuck-me-silly-2-torso/27114855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker jeg bør få meg noe snart... :ler:

HAHAHAHAHA, så den knullbar ut? Jeg synes den ser så rar ut, klarer ikke å slutte å se på den :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Puppene så helt malplasserte ut, og jeg klarer ikke helt se for meg at jeg skal ligge oppå denne og pøke løs... :ler: Allikevel var det noe som skjedde der nede... :ler:

Forresten er det litt merkelig at den heter Fuck me silly, når det står i produktbeskrivelsen at man må behandle den forsiktig... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL x 1000.

men men. det burde ikke være noe rarere enn å ha en dildo. Bare mye mer lættis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at bildet er opp ned, og at det som ser ut som vagina egentlig er munnen? Dessuten tror jeg at hun (?!) lukker øynene!

Litt rar munn, men... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene ser ut som Mikke Mus-ører.

Jaja, hver sin lyst. ;)

Hahahahahaha, ler så jeg nesten griner, stemmer, når jeg bikker på hodet og ser den nesten opp ned så ser det ut som micke mus med et litt rart glis i trynet :skratte:

Puppene så helt malplasserte ut, og jeg klarer ikke helt se for meg at jeg skal ligge oppå denne og pøke løs... :ler: Allikevel var det noe som skjedde der nede... :ler:

Forresten er det litt merkelig at den heter Fuck me silly, når det står i produktbeskrivelsen at man må behandle den forsiktig... :ler:

Hahaha, det leste jeg ikke, behandle den forsiktig, hva er da poenget, det er vel ikke for rolig, romantisk, elskov at menn skaffer seg en sånn :ler:

Jeg tror at om du hiver deg litt på denne, så spretter puppene deg av igjen, det ser ut som sånne sprettballer vi brukte å hoppe på når vi var unger :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Hahaha, det leste jeg ikke, behandle den forsiktig, hva er da poenget, det er vel ikke for rolig, romantisk, elskov at menn skaffer seg en sånn :ler:

Jeg tror at om du hiver deg litt på denne, så spretter puppene deg av igjen, det ser ut som sånne sprettballer vi brukte å hoppe på når vi var unger :fnise:

Ser for meg avisene dagen etter. "Mann kvalt av gummipupper etter beinhard elskov med en halv dukke. Selv om bruksanvisningen viste at denne må behandles varsomt, ble det tydeligvis for mye for den elskovssyke mannen, og han gikk nok i overkant hardt til verks. Naboer kan fortelle at damebesøk ikke akkurat er hverdagskost, og at det nok var derfor han så ivrig kastet seg på denne dukken. Kondomeriet har valgt å tilbakekalle alle modeller av denne typen, og ønsker ikke å kommentere hendelsen før utredningen er ferdigstilt".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... jeg jobber med å oversette produkttekster, og har faktisk oversatt teksten på denne "greia" til norsk for et firma (ikke kondomeriet) som selger disse. Vi pleide å få lov til å drikke alkohol på jobb, for å si det sånn, når denne kategorien varer kom inn for tekstproduksjon/oversettelse før i tiden. Det gjør vi ikke lenger, så tekstene blir bare kleinere og kleinere :fnise:

Endret av frøkenfryd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det var noen merkelige proporsjoner på den dama, men det viktigste er jo at den funker :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen merkelige proporsjoner på den dama, men det viktigste er jo at den funker :gjeiper:

Med de proposjonene er det rart at den funker, nemlig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som øyne på stilk, de puppene der, glor deg ned :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...