Gå til innhold

Spiller du Lotto?

Spiller du Lotto?  

1. 1. Spiller du Lotto?

• Ja, Lotto og andre pengespill i tillegg
      3
    • Ja, Lotto hver uke
      9
    • Spiller Lotto av og til
      14
    • Spiller aldri Lotto
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Bare lurer på om det er mange som har planene klare når de blir Lotto-millionærer og spiller Lotto?

Er bare nysgjerrig! :D

Selv spiller leverer jeg inn en enukers-Lotto kanskje annenhver uke. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir neppe lottomillionær, for det er så sjelden jeg husker å levere kupong at jeg husker ikke sist en gang :roll:

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg bruker ikke penger på noe sånt.

Min teori er at dersom folk hadde spart alle pengene de bruker på det tullet der gjennom alle år, så hadde de vært mangemillionærer hele gjengen. :briller:

Skrevet

Min teori er at dersom folk hadde spart alle pengene de bruker på det tullet der gjennom alle år, så hadde de vært mangemillionærer hele gjengen.  :briller:

Enig.

Gjest Zalomine
Skrevet

Vi spiller lotto hver uke.

Selvsagt har jeg planen klar for når vi vinner :D

Da skal vi kjøpe hus, uten å måtte ha huslån, også masse annet morro :)

Men, selvsagt vet jeg at vi sannsynligvis ikke vinner mer enn disse 45 kronene som dropper inn innimellom. ville tjent mer på å la være å spille (men ikke blitt mangemillionærer da, med mindre vi skulle leve uendelig lenge....) Men det er jo morro, det er derfor vi spiller :)

Skrevet

Spiller en gang i blant. Vinner jeg får mamma en oppvaskmaskin. :wink:

Skrevet

Spiller ikke så mye lotto, men ekstra spiller jeg hver uke, mer spennende når en kan følge med underveis! :)

Skrevet

Spiller både lotto og vikinglotto - kjøper 5-ukers hver gang. Man kan jo ikke vinne hvis man ikke er med, er min teori da.

Har det fullstendig sjø-klart hva vi skal gjøre med pengene når vi vinner :D .... errrr hvis vi vinner mener jeg... :-?

Skrevet

Joda, selv om jeg egentlig vet bedre :roll:

Men! Jeg vant 13 000 en gang. Stas det! :D

Skrevet

Spiller når jeg husker på det...kan bli lenge mellom hver gang, men man håper jo selvsagt på den store gjenvinsten... :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Min teori er at dersom folk hadde spart alle pengene de bruker på det tullet der gjennom alle år, så hadde de vært mangemillionærer hele gjengen. :briller:

Fullstendig enig!

Regnestykket er jo ganske klart: En viss prosent (ikke så mye) av alt det folk spiller for går ut igjen. Har ikke noe tro på å bli rik uten å gjøre noe for det, og tror heller ikke det fører så mye godt med seg å pluttselig vinne masse penger (millioner).

Skrevet

Jeg spiller av og til når jeg husker på det...

Har imidlertid store planer med gevinsten :-?

Gjest Brunhilde
Skrevet

Lotto og extra. Samme kupongen hver uke, men vinner jeg noe? Nei! Spiller ikke for mer enn jeg har råd til å tape, og klart jeg har planer for den store gevinsten, skulle bare mangle!

Skrevet

Har ikke spilt Lotto på i alle fall seks år, og har vel tilsammen levert inn 10-12 kuponger i mitt liv...

Skrevet

Nei, det anser jeg som å sløse bort penger.

Sjansen for å vinne en anseelig sum er så minimal at jeg sparer heller de kronene og bruker dem på noe annet.

Skrevet

Spiller lotto hver uke vi :D Bruker 300 kroner på det hver femte uke. Syns ikke det er så mye penger å bruke, og det kommer jo inn noen kroner på kontoen en gang i blandt da, så vi går ikke så mye i underskudd på det faktisk.

Planene om vi skulle vinne er lagt for leeeenge siden!! Hadde det klart i flere år før jeg faktisk begynte å spille da :ler:

Skrevet

Nei - det vil si kanskje to ganger i året, for 30 kroner. Spiller ikke andre spill heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...