Gå til innhold

Trusekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at kroppen svinger mer inn der trusekanten (strikket) bruker å være?

At kroppen liksom former seg etter trusa, selv når man har tatt den av?

Var ei venninne som sa dette, men har aldri hørt om det selv.

Men før i tiden brukte jo damene korsett og tilslutt formet kroppen seg etter det, selv når de tok det av...

Kan forsåvidt stemme på meg at det blir en liten innsving der trusa bruker å være. Har litt fett som buler ut på hofteknokene eller hva det heter, som blir litt ovenfor trusekanten. Så svinger det inn der trusa er og så går det litt ut igjen nedenfor.

Men har normal BMI, bare litt kjedelig at fettet legger seg på hofteknokene og ikke i "truseleiet" heller. Da ville det jo blitt en finere form ned til hoftene :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis trusekanten er litt stram, kan sikkert det stemme. Det er jo det samme med bh-stroppene. Mange har "søkk" oppe på skuldrene der bh-stroppene pleier å sitte.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis trusekanten er litt stram, kan sikkert det stemme. Det er jo det samme med bh-stroppene. Mange har "søkk" oppe på skuldrene der bh-stroppene pleier å sitte.

Ok. Ja, boxerne jeg har er litt stramme i strikket, så da kan det nok stemme. Hvis det er sånn med BHer også så.

Skrevet

Trusekanten strammer iallefall mest ved håndleddet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det høres litt rart ut, i så fall er det en stram trusekant.

Hos meg grå trusekanten akkuratt der skillet mellom noen muskler møtes, så der er det et lite "innsøkk". Haha hørtes lekkert ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...