Gå til innhold

Brukket nese?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en uke siden falt jeg rimelig kraftig og slo nesen veldig hardt. Aldri blødd så mye i hele mitt liv. Selv om den var veldig vond samme dagen og ganske vond de første dagene etterpå, tenkte jeg at den ikke var brukket.

Men nå begynner jeg virkelig å lure, for har fått en dump/hump/klump der som det før har vært ganske flatt. (Der som brillene er over nesen, hvis jeg kan forklare det sånn)

Tror dere dette vil gå ned igjen?

Huff, jeg håper virkelig at den går tilbake til normalt. Har jo aldri tenkt så nøye over nesen min, den har jo bare vært der. Men hvis denne klumpen ikke går bort, så blir jo nesen min helt annerledes! Åh, litt urolig nå. Savner allerede min lille, søte nese.

Kan jeg ha brukket nesen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til legen, hvis den er brukket, "knekker" han den tilbake på plass og du vil ikke merke noe. Men hvis du venter, og dette gror sammen, så vil den dumpen være der. Oppsøk legevakt

AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til legen, hvis den er brukket, "knekker" han den tilbake på plass og du vil ikke merke noe. Men hvis du venter, og dette gror sammen, så vil den dumpen være der. Oppsøk legevakt

Den har ikke grodd ordentlig på en ukes tid vel? Og hvis han knekker den tilbake, vil jeg få blåmerker rundt øynene? Æsj, får vel stikke innom i morgen, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...