AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Min kjære far fyller snart 60 år! Noen som har forslag til gave til en som har "alt"? Prisklasse: Helst under 5000,-
Gjest Badabing Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Hva med å gi en opplevelse? Da pappa fylte 50, kjøpte jeg billetter til en konsert med favorittbandet hans gjennom mange år, vi hadde en helaften ute. Det satte han veldig pris på. Ellers har vi gitt billetter til Operaen, småflytur, storbytur og sånne ting i gaver til foreldre og svigerforeldre.
O'hara Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Enig med Badabing. De fleste i den alderen, og ellers og forøvrig, har jo alt...
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Min kjære far fyller snart 60 år! Noen som har forslag til gave til en som har "alt"? Prisklasse: Helst under 5000,- spa behandling hvis det er en dame da
O'hara Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 spa behandling hvis det er en dame da Leser du innleggene?? ...les HI en gang til...
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 jeg husker for lenge lenge siden da "vi på langedrag" gikk på tv, og mamma så på det og sa at hun hadde såå lyst til å dra dit en gang. nå sist sommer så fylte hun 60 ¨år, så vi i familien spanderte tur med overnatting der på dagen hennes hadde jeg laget et enoooormt stort kort som innholdt bla.a pakkeliste, og hun forsto ikke hvor vi skulle før vi hadde kjørt en times tid hun prater om den turen enda, og det anbefales på det sterkeste
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Leser du innleggene?? ...les HI en gang til... trenger ikke være så dyrt. Kan få behandling hos en hudpleier for under den summen.
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 spa behandling hvis det er en dame da du er mer distrè enn meg du jo betty boop
Gjest BettyBoop Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 du er mer distrè enn meg du jo betty boop hahah åja far. Trodde det bare sto min kjære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå