Gå til innhold

Spenning eller trygghet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trygghet som i at jeg er trygg på følelsene mine og at de er gjengjeldt, at vi kan stole på hverandre og forstår hverandre. Litt spenning som i at det ikke blir for hverdagslig, men ikke spenning som i usikkerhet. Har litt for mye erfaring med det siste, ironisk nok fordi jeg har trodd det var trygt å ikke velge mer aktivt.

Anonym poster: 6a210e1d8d1d01eb9f2b18ba93bb22b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell hva dere legger i denne spenningen da!

Anonym poster: 55bba66f3b069baedb144ee8241e13c3

• Liker 1
Gjest Bella90
Skrevet

Det jeg legger i ordet spenning når det kommer til forhold er at man gjør noe for at ikke forholdet skal bli for hverdagslig og kjedelig på en måte. Det kan være å overraske hverandre med et eller annet, være litt kreativ og finne på litt nye ting i blandt. For min del trenger det ikke være noe store ting, det er de små tingene som teller.

Skrevet

Ja, det hadde vært interessant å høre hva de enkelte legger i dette begrepet.

Personlig tror jeg dette ofte er en klar kjønnsforskjell.

Som altså betyr at for menn er spenning typisk noe som har med fysisk/mentale utfordringer å gjøre, mens for kvinner er spenning hovedsaklig forbundet med romantikk :smoke:

Skrevet

Skjønner ikke helt "spenning". Er det et ønske om at det skal være intriger og drama i forholdet? Det er i så fall bare latterlig, mener jeg da, livet generelt byr jo på mer enn nok av utfordringer.

Eller er det bare snakk om å gjøre spennende ting sammen enten seksuelt eller i form av aktiviteter?

Skrevet

Akkurat nå er det definitivt spenning om jeg må velge.

Men etterhvert vil jeg nok ønske trygghet igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...