AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg bestiller alltid kebabsnadder. Altså chips, salat og kebab. På toppen pleier de å ha noe rødt. Svært svært sterkt og jeg elsker det. Men hva kan dette være? Lyst til å handle det selv!
Dolce Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Ikke for å være ekkel, men ... Er det ikke litt enklere å spørre de som jobber på "Sesam" i Trondheim? Tviler på at det er mange av brukere her inn som vet hva en helt spesifikk kebabsjappe bruker i maten sin.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Ikke for å være ekkel, men ... Er det ikke litt enklere å spørre de som jobber på "Sesam" i Trondheim? Tviler på at det er mange av brukere her inn som vet hva en helt spesifikk kebabsjappe bruker i maten sin. Ekkel? Tok deg ikke for å være ekkel med dette svaret i det hele tatt jeg Joda, enklere er det nok. Men jeg synes det er alt for pinlig! Nå er jo sesam svært kjent i Trondheim, og kebaben er kjent for å være spesielt god. Spesielt den sausen de bruker! Så skal ikke se bort i fra at noen vet det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå