Gå til innhold

GRAVID


Lux

Anbefalte innlegg

I dag er det onsdag og jeg skal til helsesøster, skal levere urinprøve, ta noen tester og sikkert snakke. Jeg slet litt med urinprøven. Den skulle helst blitt tatt av morgenurin og det skulle være minst 4 timer siden jeg hadde vert på toalettet. Jeg går jo på toalettet om nettene, og denne natten måtte jeg opp to ganger :-? Jeg tok prøven klokka 0530 - nesten i søvne. Da hadde jeg vert på toalettet klokka 0100, så det holdt akkuratt.

I morgen skal jeg til sykehuset igjen. Gruer meg litt. Jeg har hatt litt vondt i cystene. Skulle ønske at jeg hadde fjernet de før........

Mannen min skal da bli med på sykehuset, så det blir litt godt. Håper bare alt står bra til med spiren vår. På søndag er det gått 12 uker..... Det er da litt kult. :)

Tusen takk for meldingen Mayamor :)

Formen min er over all forventning - Er trøtt om kveldene, ofte sulten, og tar fort til tårene (nesten litt flaut). Ellers så er det bare cystene som verker litt. Lurer på om de har vokse, eller krympet??? Det blir litt spennande i morgen også..

Krysser fingrene på at alt er bra!!!

Lux

11 uker + 3 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lux :)

Her kommer jeg for å si HEI !! Må jo innom og titte litt i dagboka di også. :wink:

Selv er jeg helt fersk her inne, og ikke gravid enda, bare øve-prøver foreløpig. Må jo gjøre meg litt kjent her inne først.....

Forresten, gratulerer så masse med baby i magen, blir rent misunnelig jeg :ler: Savner det å gå gravid....kjenne bevegelser og sånt.

Har jo mer enn nok å henge fingrene i med to små gutter, en på 2 år og 7 mnd, og en på 7 mnd. Har akkurat to år mellom dem, og satser på to år mellom nr 2 og nr 3, men så er det jo det faktum at jeg blir bare gravid en gang i året og det er i oktober :ler:

Vi hadde tenkt å sette igang med prøving på sommeren engang, men vi får se hvor fristet vi blir, kanskje det blir før også ?? Hvem vet ?

Blir spennende å følge med deg fremover

God klem fra Pludre som bor et par etasjer under deg her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei!

Ville bare informere om at alt står bra til. Jeg er nå 19 uker +5 dager på vei. Har vert på ultralyd, og fått beskjed om at vi får ein gutt. Det var en veldig kjekk opplevelse. Formen er veldig bra. Sliter foreløpig ikke med noe. Prøver å gå/sykle turer for å holde meg i form. Prøver også å holde meg borte fra søtsaker, slik at jeg ikke legger så på meg.

Neste legebesøk er ikke før om ein månad. Kjenner nå at han sparker som bare det. :)

Klem Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...