AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hei. De siste dagene har jeg hatt veldig mye utflod, kjenner at jeg blir våt. Bare 10min. etter jeg har tatt på truse om morgenen er det utflod der. Det er veldig skjemmende og ubehagelig. Det er veldig lyst gult, nesten hvitt og slimete og har en svak lukt som jeg ikke klarer å plassere. Jeg har hatt noe lignende før, og da har jeg prøvd vivag og et annet apotekmiddel som jeg ikke husker navnet på uten at det funket. Noen som har en idè om hva som kan hjelpe? (har hatt samme partner i mange år og er flink til å gå på do etter sengekos og eneste "medisinene" jeg har brukt i det siste er ibux og paracet)
Gjest Indra Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Canesten vagitorier + krem. Fås på apotek. Eventuelt skyll skjeden med yoghurt noen ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Noen andre plager enn utfloden? Kløe? Svie? Lukt? Smerter? Hvor i syklusen er du? Går du på hormonprevensjon?
Gjest Indra Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Er uansett ingen her på KG som kan fjerndiagnostisere deg, så om ikke soppkur hjelper er det bare å gå til legen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Det høres ikke ut som en soppinfeksjon, men man kan ha forskjellige symptomer også, må ikke være de klassiske symptomene.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 TS her. Har gått på de samme p-pillene i 1,5år og akkurat nå er jeg midt på pillebrettet. Det klør ikke, ikke er det vondt heller. Alt er som det skal bare at det er mye utflod. Svak lukt, ikke sur/strek eller noe, klarer ikke å sammenligne den med noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå